Fra tremmeseng til juniorseng, hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Jeamie-vb

:cheer: :lol: Helt ok, jeg tænkte ikke engang over det lød mystisk, så åd den som visdom :). Anywho - sengen bliver 'tryllet' frem i morgen og inftil da er den nuværende seng splittet ad så han om ikke andet kan trille ned på en større madras :laugh: KH Bibi skrev:
*argh* Pis os' - det er jo dynen der er 100 *doh* Undskyld, jeanie, at jeg postulerede noget andet... :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Jeamie-vb

Det lille pus :laugh: ... Gad vide hvor min er når jeg tjekker om lidt ?! Synes jeg har hørt babyalarmen 'kradse' lidt, og den står altså på gulvet :laugh: Hobitten skrev:
Tror næsten der gik 14 dage før han fandt ud af, at han bare kunne stå op.. :laugh: Han sad pænt i hans seng og legede med bamserne indtil vi kom om morgenen..

Anmeld

28. februar 2010

Jeamie-vb

Hmmm skulle da vidst ha spurgt jer for måneder siden kan jeg se :P :laugh: Louise skrev:
Melder mig lige aktiv igen.. Oliver 2 år og 2 måneder og han ligger faktisk altid i hans camping seng.... Han viklede sig ind i tremmerne, - så det sidste års tid har han sover i en camping seng. Og han kommer ikke i alm seng før 3 års alderen tror jeg.. Og min søn er kun 88 cm.. *s*

Anmeld

1. marts 2010

Louise-vb

jeanie skrev:
Hmmm skulle da vidst ha spurgt jer for måneder siden kan jeg se :P :laugh: Louise skrev:
Melder mig lige aktiv igen.. Oliver 2 år og 2 måneder og han ligger faktisk altid i hans camping seng.... Han viklede sig ind i tremmerne, - så det sidste års tid har han sover i en camping seng. Og han kommer ikke i alm seng før 3 års alderen tror jeg.. Og min søn er kun 88 cm.. *s*
:side:

Anmeld

1. marts 2010

Jeamie-vb

Ja !!! Og poden sov så... kun et lille bitte kvæk som ikke krævede en yderligere redningsaktion. Bimlede ned på den vedlagte madras og sov troligt videre. Små trippende fødder kom ind og vækkede mig kl 6.00, som om han ikke har bestilt andet end at vade igennem værelse, stue, gang og så ind til os ( en kæmpe omvej, men fudleflugtslinien er igennem en dør i et skab,(jep, ikke kun Narnia der har et sådan klædeskab) så umiddelbart godt nok 1st valg ). Så èn nat er da afkrydset ok, indtil videre ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.