Restaurant \"Flammen\" i Kolding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.326 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

lib1982-vb

Hvis der er nogen der bor i Kolding eller i nærheden, eller bare tilfældigvis skulle komme forbi en dag, kan det KLART anbefales at spise på 'Flammen' på Haderslevvej :kok: Var der igår med min kæreste, deres 'speciale' er en kæmpe grillbuffet til 199,- HOLD TA OP, jeg tror aldrig jeg har set SÅ meget mad samlet eet sted :uhm: Og kvaliteten var bare i top!!!! Samtidig var personalet super søde og hjælpsomme, uden at være FOR meget 'over' os, var virkelig en kanon oplevelse ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Laurie-vb

Skal nok huske... dejligt, med en positiv oplevelse!!

Anmeld

28. februar 2010

MIKMAR-vb

Det må jeg huske, er i gang med at preparere manden til, at vi (kun ham og mig) skal ud og spise på en lidt finere restaurant, end MCD, det kunne jo så være en mulighed, havde egentlig ønsket at komme på Schackenborg Slotskro, skulle være godt og så bor vi i nærheden.

Anmeld

28. februar 2010

lib1982-vb

MIKMAR skrev:
Det må jeg huske, er i gang med at preparere manden til, at vi (kun ham og mig) skal ud og spise på en lidt finere restaurant, end MCD, det kunne jo så være en mulighed, havde egentlig ønsket at komme på Schackenborg Slotskro, skulle være godt og så bor vi i nærheden.
Har jeg også hørt det skulle være... ellers kan Øster Højst Kro bestemt anbefales, er godt nok et stykke at køre, men helt sikkert det værd!!! God fornøjelse! http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Skl.gif

Anmeld

28. februar 2010

MIKMAR-vb

Ja det er rigtigt, har været der en del gange, vi bor 10 min. kørsel derfra, skal der ud på den stores fødselsdag om 14 dage :)

Anmeld

1. marts 2010

lib1982-vb

MIKMAR skrev:
Ja det er rigtigt, har været der en del gange, vi bor 10 min. kørsel derfra, skal der ud på den stores fødselsdag om 14 dage :)
... endnu et bevis på mine elendige geografiske evner når jeg kommer syd for Kongeåen :ohmy: Syns ellers jeg har en ok stedsans, MEN noget påvirker min indre GPS når jeg kommer derned a!!

Anmeld

1. marts 2010

Louise-vb

'Flammen' er modtaget.. Der må vi over en dag.. Der er jo ikke så langt når man bor på vest fyn..

Anmeld

1. marts 2010

lib1982-vb

Louise skrev:
'Flammen' er modtaget.. Der må vi over en dag.. Der er jo ikke så langt når man bor på vest fyn..
Er en rigtig god ide at bestille bord!

Anmeld

1. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Hmmm jeg bor også I Kolding.....så må da helt klart prøve den restaurant :) Sætter den lige på listen til når vi har nogen til at passe ungerne :)

Anmeld

9. marts 2010

MIKMAR-vb

lib1982 skrev:
MIKMAR skrev:
Har jeg også hørt det skulle være... ellers kan Øster Højst Kro bestemt anbefales, er godt nok et stykke at køre, men helt sikkert det værd!!! God fornøjelse! http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Skl.gif
Var faktisk på Øster Højst den anden dag, blev lidt skuffet, huskede det som bedre, men min mand mente at det smagte som det plejer, han får altid deres wienerschnitzel, som fylder den store middagstallerken! Om min opfattelse er farvet af, at jeg samme nat fik MONSTER dårlig mave, skal jeg ikke kunne sige. :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.