38+4 og "mavekrampe" i 3 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Moldemine

Hej alle sammen..

Jeg har gennem de sidste 3 dage, haft en voldsom mavepine, som udløser plukkeveer, mavepinen minder om hvis man VIRKELIG skal på WC med diarré(uden at skulle det/har det), dette udviklede sig så i fårgårs til at det gjorde ondt i lænden, og igår gjorde det endnu mere ondt i lænden og trak ned i benene! det gjorde virkelig ondt, og de kom med 20 min pause i 3 timer hvorefter jeg faldt i søvn, i nat har jeg så haft kraftige mavesmerter og har været på wc og tisse 10000000 gange
jeg føler bare det bliver værre og værre for hver dag

Jeg sidder og tænker om det evt. kan være veer? eller hvad kan det ellers være, jeg syntes det er mærkeligt hvis det er normalt, og jeg er itvivl om jeg skal kontakte lægen for at blive tjekket, for må maven godt gøre ondt indeni når man er så langt henne??

jeg håber nogle har oplevet noget lignende, og evt. kan fortælle hvad det er som sker, og om det er nomalt??

Kram Maria uge 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Alína Hólm

jeg er lige så langt henne som dig idag, og jeg er blevet sat igang, for 4 dage siden. men det kan bare betyde at du skal til at føde, tror altså det er fulstendig normalt, jeg har det altså som dig. men det kan bare være at det er meningen at du skal føde lige rundt om hjørnet.

Anmeld

4. september 2009

Moldemine

anikaingibjorg skriver:

jeg er lige så langt henne som dig idag, og jeg er blevet sat igang, for 4 dage siden. men det kan bare betyde at du skal til at føde, tror altså det er fulstendig normalt, jeg har det altså som dig. men det kan bare være at det er meningen at du skal føde lige rundt om hjørnet.

hejsa, jeg håber at det er tegn på en fødsel, og rart at hører at der er andre som har det som mig...
må jeg spørge om hvorfor du er blevet sat i gang??
jeg ville give meget for at få lov til at komme af med mavn, og så er jeg utålmodig...
Håber du har det godt, og snart får din bebs i armene

kram

Anmeld

4. september 2009

Heidi.

Malouis skriver:

Hej alle sammen..

Jeg har gennem de sidste 3 dage, haft en voldsom mavepine, som udløser plukkeveer, mavepinen minder om hvis man VIRKELIG skal på WC med diarré(uden at skulle det/har det), dette udviklede sig så i fårgårs til at det gjorde ondt i lænden, og igår gjorde det endnu mere ondt i lænden og trak ned i benene! det gjorde virkelig ondt, og de kom med 20 min pause i 3 timer hvorefter jeg faldt i søvn, i nat har jeg så haft kraftige mavesmerter og har været på wc og tisse 10000000 gange
jeg føler bare det bliver værre og værre for hver dag

Jeg sidder og tænker om det evt. kan være veer? eller hvad kan det ellers være, jeg syntes det er mærkeligt hvis det er normalt, og jeg er itvivl om jeg skal kontakte lægen for at blive tjekket, for må maven godt gøre ondt indeni når man er så langt henne??

jeg håber nogle har oplevet noget lignende, og evt. kan fortælle hvad det er som sker, og om det er nomalt??

Kram Maria uge 38+4

Øhh.. Er du sikker på at de ikke er veer du har?? For det lyder altså sådan...

Anmeld

4. september 2009

Moldemine

Heidi-Godsk skriver:

Øhh.. Er du sikker på at de ikke er veer du har?? For det lyder altså sådan...

Hejsa, nej det er jeg ikke sikker på, men de er gået i sig selv igen nu, syntes det er vildt irriterende óg forvirrende ikke at vide hvad det er som sker.. men hvis det er veer vender de vel tilbage, gør de ikke??

kram

Anmeld

7. september 2009

Alína Hólm

Malouis skriver:

hejsa, jeg håber at det er tegn på en fødsel, og rart at hører at der er andre som har det som mig...
må jeg spørge om hvorfor du er blevet sat i gang??
jeg ville give meget for at få lov til at komme af med mavn, og så er jeg utålmodig...
Håber du har det godt, og snart får din bebs i armene

kram

jeg er blevet sat igang pga bækkenløsning.
og kan ikke gå, har ikke sovet i 14 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.