Åhh gjorde jeg nu det rigtige.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Signe1704-vb

Var lige ude og ryge for lidt siden og pludselig hører vi et stort brag efterfulgt af et horn der var trykket i bund i meget lang tid. Det var uden tvivl en der var kørt galt og vi gætter på at vedkommende sad henover rattet. Det var meget ubehageligt. Har det ret underligt nu. Men vi bor trods alt et stykke fra den vej hvor det lød som om ulykken skete så vi gik ud fra at der var hjælp fra de huse tættere på. Nu sidder jeg her og bliver i tvivl om jeg skulle have hoppet i bilen for at komme ned og hjælpe..... Jeg er bare SÅ dårlig til blod og den slags og jeg ville ikke vide hvad jeg skulle gøre udover at ringe efter hjælp. Håber jeg traf den rigtige beslutning :dry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

mariamiss6-vb

ellers kunne du jo ringe til det lokale vagtpoliti, og høre om der var sendt udrykningsøretøjer til stedet.... altså ikke 112 men xxxx1448

Anmeld

23. februar 2010

Signe1704-vb

Det lyder som en god idé. Det tror jeg at jeg vil gøre.

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6-vb

ringede du? og kunne de svare dig???

Anmeld

23. februar 2010

Signe1704-vb

Nej jeg gjorde ikke noget ved det.... :blush: Idag så jeg bilen holde nede ved min datters vuggestue. Den var ikke vildt skadet, men selvfølgelig bulet. Tror ikke der er nogle der er kommet alvorligt til skade.

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6-vb

okay så :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.