gider i godt lige stoppe mig en anden gang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

mariamiss6-vb

Soap skrev:
Nå Maria, er det en bare en 'røvsyg' mandag i dag ? :laugh: :laugh: :laugh: Plat humor fra morgenstunden af ;) Men du ved godt når enden er god så ..... Aiii jeg henter mig en meget stor koppe kaffe nu :laugh: :laugh: :laugh:
aaaaarh hahahahahahah du er nok måwenfånni hva' :P Men faktisk HAR det været en røvsyg mandag ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Laurie-vb

Måske skulle du en tur til lægen med dit haleben... så kunne du få nogen, til at filme turen?

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6-vb

skal faktisk til lægen med mit bækken imorgen, spændende hvordan han vil undersøge det når jeg ikke kan ligge på ryggen.... jeg lover jer, jeg dør, hvis det er ligesom hos skolesp'en i gamle dage, hvor man skulle stille sig, stort set nøgen, med ryggen til hende, og så røre sine tæer med fingrene.... aaaarj kan i huske det var SÅ forfærdeligt.... Men altså så vælger han måske at kigge på halebenet, selvom det ikke er det der er meningen med mit lægebesøg imorgen....

Anmeld

23. februar 2010

lib1982-vb

mariamiss6 skrev:
jeg lover jer, jeg dør, hvis det er ligesom hos skolesp'en i gamle dage, hvor man skulle stille sig, stort set nøgen, med ryggen til hende, og så røre sine tæer med fingrene.... aaaarj kan i huske det var SÅ forfærdeligt....
.... øhhh nej?!?!?! er jeg bare ikke gammel nok eller har du haft en RIGTIG skummel skolesgpl. :ohmy: Hvordan gik det ved lægen?

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6-vb

lib1982 skrev:
mariamiss6 skrev:
jeg lover jer, jeg dør, hvis det er ligesom hos skolesp'en i gamle dage, hvor man skulle stille sig, stort set nøgen, med ryggen til hende, og så røre sine tæer med fingrene.... aaaarj kan i huske det var SÅ forfærdeligt....
.... øhhh nej?!?!?! er jeg bare ikke gammel nok eller har du haft en RIGTIG skummel skolesgpl. :ohmy: Hvordan gik det ved lægen?
Hmmm tja, lægen kiggede på min RYG og konstaterede at den ikke var skæv, men svajede rigtig meget i lænden. Hvorefter han snakkede en masse om at han mente jeg bare skulle til fys og trænes op. Endte med en elektronisk henvisning til fys, og forventet indkaldelse til røntgen....

Anmeld

23. februar 2010

lib1982-vb

Hvad med din røv? ... er da lidt i samme retning?

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6-vb

Den undersøgte han ikke hehe....

Anmeld

24. februar 2010

Laurie-vb

så må du tage tilbage derned...

Anmeld

24. februar 2010

Laurie-vb

Nu læste jeg lidt mere... godt, du skal til fys!!!

Anmeld

25. februar 2010

mariamiss6-vb

.... øhhh nej?!?!?! er jeg bare ikke gammel nok eller har du haft en RIGTIG skummel skolesgpl. :ohmy: Hey!!!! jeg er 83'er hehehe.... så du er gamlere end mig :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.