Hvad gør jer stresset??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Chris 6300-vb

Hej alle! Åh jeg må simpelthen af med nogle tanker...! Kender i det når man har fundet manden i sit liv og har fået en fantastisk lille pige... men har desværre osse fået svigermor OG svigerinde fra Helvede??? Hvad gør man?? Det var gået så vidt at før jul, blev jeg svinet til af min svigermor og har osse fået nogle ture af svigerinden. Jeg blev så stinkende rasende at jeg tog svigermor i nakken og konfronterede hende face to face i alt det hun havde sagt. Vi har heldigvis fået en nogenlunde rart forhold nu, men jeg er stadig på krigs-stien med min svigerinde. Min kæreste har altid haft en meget avanceret og anstrengt forhold til sin mor og søster, og det påvirker desværre osse mig og vores forhold. Vi taler ellers rigtig godt sammen og har tit talt om dette 'problem' med hans temmelige dominerende familie. Er der andre derude som har oplevet ligende situation og hvad har hjulpet jer igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Soap-vb

Det handler vel i bund og grund om at sige fra når andre mennesker overtræder ens grænser uanset om det er familie eller ej

Anmeld

19. februar 2010

Laurie-vb

Er ultra følsom pt... gik for et par år ned med stress, og er ikke kommet ovenpå. Følelsesmæssig stres. Altså ikke det, at have travlt.. men følelsesmæssig press.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.