Her har vi jo gennem et par år fortalt bassen, at der ikke er ulve i DK. Så ser han tv med sin far mandag og HALLO - ulve i DK. Øjnene var ved at trille ud af hovedet på drengen ;0)
Nu er det jo ikke ret mange km fra mig, der sidst evt. blev spottet ulv, så spændende, om den en dag står i haven og kigger.....
Tror jeg dog næppe og tager det også ret roligt - i hvert fald til sådan en ansigt til ansigt oplevelse :S
Vi har snakket med bassen om ikke at løbe, hvis man ser en ulv..... Han er meget optaget af emnet.
Jeg kunne tidligere i dag på tv se, at man gætter på, den kan være kommet fra Polen og travet de mange km til Dk. De vurderer, det er muligt.
De 2 jeg så beskrive deres oplevelse, lyder begge meget overbeviste om, at det var en ulv.
Jeg synes, det er lidt sejt, hvis det er. De skulle ikke være farlige for mennesker, men kan måske koste en hund eller andet livet i en kamp om plads ;0)
Så længe det kun er en enkelt ulv, skal vores dyrebestand nok overleve, og formere sig kan en stakkels enlig jo ikke...... så der går nok lidt inden vi igen har ulveflokke i DK.
Anmeld