Påklædnings-Panik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Maria86-vb

Har meget lidt erfaring med børn, særligt de helt små af slagsen... Men Sagen er den at min lille Sarah på lidt over 6mdr, blir helt hysterisk nå hun skal have tøj på.. Nærmere, tøj med ærmer... Har prøvet at synge imens, vi har prøvet gymnastik, massage og alverdens lege.... Når først tøjet er på er alt i den skønneste orden igen, Har aldrig haft hårdt fat i hende eller på anden måde 'Skræmt' hende; (Hvis det er det i sidder og tænker)... Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

mariamiss6-vb

Der er 2 muligheder - kort sagt. 1. Bare gør det hurtigst muligt, og så bliver alt jo i den skønneste orden. og så er det ligesom overstået. 2. Forsøg at gøre det til en sjov leg - titte bøh med armen for eksempel. Jeg har aldrig været tilhænger af at puslebordet skulle gøres til pusse nusse hygge sjov pladsen. Tværtimod, så synes jeg man skal få skiftet sine børn færdigt i en fart, så de kan komme videre med deres leg, og ønsker du at lege med dem, så gør det i gulvhøjde - ikke år bleen skal skiftes

Anmeld

15. februar 2010

Maria86-vb

Har forsøgt at gøre det til en sjov leg.. det virker ikk... Hvis jeg skynder mig at få hende vasket og påklædt skriger hun så meget at hun holder op med at trække vejret, i (for mig) meget lang tid...

Anmeld

15. februar 2010

Signe1704-vb

Min dreng på sammen alder er heller ikke vild med at få blusen over hovedet eller armene i ærmerne, men jeg gør det hurtigst muligt, så det er overstået. Tror ikke der er nogle små børn der nyder det ;)

Anmeld

15. februar 2010

Maxmor-vb

Tror det er meget normalt, at børn er sådan i en periode. Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide, da min dreng opførte sig nogenlunde, som du beskriver din lille pige :) .

Anmeld

16. februar 2010

Mor til to-vb

Tag du det helt roligt. Det er helt almindeligt, at børn på et tidspunkt (eller flere) ikke kan lide at få blusen over hovedet eller armene ind i ærmerne. Leg lidt og vid med dig selv at det nok skal gå over og at hun ikke nødvendigvis skriger fordi du har gjort hende ondt. Sådan er det bare ind i mellem.

Anmeld

16. februar 2010

Løkkemor-vb

én i min mødregruppe døjede også med det problem - det viste sig så at drengen havde ondt i skuldren/ nakken og var til kranio sakral terapi for at få løsnet noget i nakken eller ryggen. Han var dog noget mindre - 3 mdr. - og han ville altid ligge på samme måde. Måske er der lidt spændinger fra fødslen der skal løsnes op. bare en tanke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.