Spiderman????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.295 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. september 2009

ekzunz

Jeg skal have kage med til børnehavens sommerfest på lørdag. Jeg har lige bagt en chokoladekage som Lukas nu mener skal pyntes som Spiderman

Jeg er da helt blank! Jeg ved selvfølgelig godt hvordan han ser ud, meeeen jeg kan ikke lige få det over på en kage. Nogle gode ideer??

Den kage jeg har bagt fylder en hel stor bradepandekage, men den er kun ca. 2-3 cm. høj. Min plan var oprindeligt at dele kagen og smøre den chokoladesmørcreme, men når den ikke er højere, er det så ikke smartere at bage en mere og lægge den ovenpå???

Rikke - heeeeelt blank....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

mariamiss6

Du kan sagtens bage en mere, og lægge oven på....

søg billeder af spiderman via google, og når du har fundet et du vil bruge, så print det ud, og overfør det til bagepapir/mellemlægspapir, og derfra videre til mmf'en.... sådn ha rjeg gjort med en hello kitty kage, jeg mangler kun at samle kagen nu og lægge det hele på, men jeg tror det fungerer.....

Anmeld

4. september 2009

linemus

Hvis du mangler inspiration, så prøv at søg på "spiderman kage" på google billeder.

Du kan også skære ham ud i de røde og blå farver og så tegne ovenpå med en sort (spiselig) pen eller med sort icing eller glasur.

Eller hvis det skal være nemt, så nøjes med spindet

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvad med sådan her?

Det er da et sejt billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2009

Tullebobs

Kender du AMO fødselsdags bagebog?  - den koster 20-30 kr i Bilka og andre supermarkeder. Der er en super fin opskrift på en edderkoppekage - bruger du blot rød og blå glasur i stedet for så er det jo Spiderman, ikk?

Kh Trine, som også har en spidermanfan i huset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.