- og det går faktisk skide godt. Jubii... I en uge var jeg med så han ikke fik det totale kultur chok, det stakkels lille forkælede pus ;) , men i går var det så den kolde tyrker. Det var værst for far`en for han var ikke forberedt på det var lige ind, kysse kys farvel og så afsted, så han tudede hele vejen hjem :laugh: .... Nhååår... Løbende igennem dagen sendte dagplejerne billeder af knægten. Han grinede, leged, tævede bamser og var godt tilfreds. SKØNT :) . Var selvfølgelig overtræt og mættet i hovedet da han skulle sove. Han ville gerne men hjernen var på speed så tog liiige 45 min for ham at overtale hele ham selv til at nu var det nu.
SElvfølgelig var der lidt gråd i morges da jeg gik, men wha.... ansvaret er ikke MIT længere YEEEAAAAAAHHHHH..... !!!! 16 mdr`s 'mavesår' er sendt videre... Så hvem er jeg så nu ??? Se det skal jeg jo så til at finde ud af igen :laugh: . Oh ve den dag jeg kan mærke mine nerver igen. Ender sq med jeg kommer til at sidde og glo paralyseret ind i væggen. Forstenet indtil far og søn prikker mig på skulderen fordi de er vendt hjem ;), og knægten har brug for mor`en igen. Se dèt kan jeg jo ihvertfald finde ud af :P
Anmeld