Hul i ørerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Signe1704-vb

Vi er ligeså uenige som mange af jer andre. Min mand siger også: Når hun er 18 år :angry: Jeg synes at det er okay når hun er 6-8 år. Jeg fik selv da jeg var 6 år og har aldrig haft problemer med det. På min andendag fik jeg lavet yderligere 3 huller i det ene øre og 4 i det andet - Det kan ikke anbefales :woohoo: De brændte og dunkede i flere uger :P Men så kunne jeg jo lære det. Jeg har også haft ring i næsen som en del af mit oprør :devil: Nu har jeg bare et hul i hvert øre :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Caidas-vb

Jeg fik selv hul i ørerne da jeg blev konfirmeret, som en gave fra min søster. Jeg bruger dem ikke nu, da jeg max kan have ringe i ½ dag, og så må holde pause i en uge efter. Ang hvornår pigerne må få. Det er helt an på hvor fornuftige de er, men ikke før de går i skole i hvert fald. Men det er noget vi tager op til den tid, hvis pigerne selv spørger om det.

Anmeld

9. februar 2010

Webredaktøren-vb

Min datter på seks år ønskede sig huller i ørerne til jul :woohoo: Det fik hun ikke, da jeg synes det er upraktisk hos de små... Jeg tænker 10 år :) Efter jul sagde hun, at det havde været en ok jul, men ikke rigtig god, for hun fik jo ikke huller i ørerne. Hun sagde det helt oprigtigt ked af det :blush: men så bliver glæden så meget større, når hun fylder ti år ;)

Anmeld

9. februar 2010

21korne-vb

mine piger de fik begge hul io ørene da de var 5-6 år efter eget ønske jeg selv var 5 da jeg fil dem også så har det faktis helt ok med de fik det når de selv ville men forleden dag kom min stor pige på 13 og spurte mor må jeg få en ring i navlen og en ring mere i hver øre og et i det ene øre for oven den skulle jeg lige sluge og jeg blev hurtigt enig med mig selv hvis jeg bare blokket bremsenmed et nej så ville det måske blive være næste gang hvem ved så vi satte os ned og tog en meget fornuftigt snak om at den i navlen var jeg faktis ikke så vild men at de 3 i øret kunne vi godt blive enig om og det tog hun faktis rigtigt pænt så det var jeg glad for at vi kunne finde frem til en løsning uden at hun ville blive helt teen umulige ssss

Anmeld

9. februar 2010

Caidas-vb

21korne skrev:
så det var jeg glad for at vi kunne finde frem til en løsning uden at hun ville blive helt teen umulige ssss
Meget fornuftigt at lægge ud med så mange ønsker - så er der noget at forhandle med og større sandsynlighed for at hun får lov, end hvis hun kun havde et ønske.

Anmeld

10. februar 2010

21korne-vb

ja det er nok lidt nemmer at komme frem til en løsning end hvis jeg havde nægtet det med det samme så heller forhandle lidt og vil da heller have hun her et ekstre hul i sit øre end i navlen eller næsen eller hvor de nu ellers skal have huller i dag ssss ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.