Hvad lytter I til lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

mørk-vb

LouiZe skrev:
Men hvis vi nu antager at man har 500-1000 sange liggende på sin Ipod og man skal lede efter en helt bestemt, så er det sgu da svært ikk? Eller sletter I sange en gang imellem? Eller kører den bare løs og I hører hvad der nu end kommer ud af den?
Måske du tænker på en Ipod shuffle? Der ligger det hele, mig bekendt, hulter til bulter og det eneste du kan gøre, er at køre frem eller tilbage og tage et nummer ad gangen og så ellers væbne dig med tålmodighed til du rammer det nummer du leder efter. Men på 'de rigtige' er det jo superlet. Der er display på den, så du kan se hvad du laver og du kan gå ind og lede enten under albumtitler, eller kunstnere eller selv lave lister. Så på den måde er det slet ikke anderledes, end at skulle gå hele den fysiske cd-samling igennem for at finde det man leder efter. Jeg købte en Ipod nano 8GB i sommer i den tro, at det da var rigeligt til mig. Men nu ærgrer jeg mig grænseløst over, at jeg ikke købte en på 30 eller 60 GB til at starte på. Den er jo SLET ikke stor nok.. Synes det er en fantastisk ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

mørk-vb

Og mht. musik har jeg lige opdaget et rasende fedt (desværre nu opløst) band, der hedder 16 Horsepower, dem hører jeg rimelig intenst i øjeblikket. Numre som Haw, Outlaw Song og American Wheeze kan varmt anbefales, hvis nogen af jer N&J tøser skulle have mod på lidt nyt :P Plus selvfølgelig som altid Nick Cave. Jeg har lige (gen-) opdaget et album, som jeg aldrig rigtig tidligere har hæftet mig ved, så det kører også næsten dagligt.

Anmeld

9. februar 2010

LouiZe-vb

mørk skrev:
Men på 'de rigtige' er det jo superlet. Der er display på den, så du kan se hvad du laver og du kan gå ind og lede enten under albumtitler, eller kunstnere eller selv lave lister. Så på den måde er det slet ikke anderledes, end at skulle gå hele den fysiske cd-samling igennem for at finde det man leder efter.
Det var det svar jeg ledte efter :) Jeg vidste simpelthen ikke det med at man opretter lister og kan søge i albums osv. (Og jeg er endda ikke fyldt 30 endnu) Hvor mange sange kan ligge på 8GB?

Anmeld

9. februar 2010

mørk-vb

LouiZe skrev: Hvor mange sange kan ligge på 8GB? Jeg mener det hedder sig at der kan være 'op til' 2000 numre, men jeg har vist kun ca. 400 pt. og den er allerede halvt 'fyldt op', så udtrykket 'op til' er vist meget elastisk.. :dry:

Anmeld

9. februar 2010

Elverpigen-vb

LouiZe skrev: Hvor mange sange kan ligge på 8GB? Jeg har 4500 sange på min og de fylder små 30GB, så kan du selv regne lidt på det B)

Anmeld

9. februar 2010

Spunk-vb

Caidas skrev:
Har forresten overvejet igen at købe en pladespiller - og til jeg unge, undskyld jeg bruger gamle uddøende fremmedord :laugh:
Der er da ingenting at undskylde Caidas. Så vidt jeg har forstået er du totalt hip.

Anmeld

9. februar 2010

Caidas-vb

Har en spunk i maven skrev:
Caidas skrev:
Har forresten overvejet igen at købe en pladespiller - og til jeg unge, undskyld jeg bruger gamle uddøende fremmedord :laugh:
Der er da ingenting at undskylde Caidas. Så vidt jeg har forstået er du totalt hip.
Tja det er vel hip som hap :P .... eller hop Så skulle du bare vide hvad der skal spilles på den. Bonnie Tyler, Michael Jackson, Anne Linnet, Gasolin, Beatles....

Anmeld

10. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

Altså jeg har en ipod shuffle og ja sangene bliver lagt ind i den rækkefølge du downloader dem....MEN du kan altså selv lægge dem i den rækkefølge du gerne vil have dem......og så behøver man ikke trygge frem og tilbage hele tiden for at finde dem man gerne vil høre.....og ligesom alle andre Ipods så kan du lave forskellige spillelister osv.....

Anmeld

10. februar 2010

Maria86-vb

Hva jeg høre ligenu? Maybellene i hofteholder med VOLBEAT...På min Iphone... ;) Lillen sover lur udenfor, høre ikk noget så voldsomt når hun er indendørs... :) Ellers høre jeg en masse forskelligt... elsker musik..

Anmeld

10. februar 2010

Soap-vb

Maria86 skrev:
Hva jeg høre ligenu? Maybellene i hofteholder med VOLBEAT...På min Iphone... ;) Lillen sover lur udenfor, høre ikk noget så voldsomt når hun er indendørs... :) Ellers høre jeg en masse forskelligt... elsker musik..
SUPER SANG :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.