Er I trætte af sne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Webredaktøren-vb

Er I klar til endnu en omgang sne eller har I fået nok? Jeg tænker, at så kan man vel få endnu en kælketur i weekenden... fastelavn bliver til gengæld en kold affære på søndag :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Soap-vb

Aiiiiii kommer der mere? Ikke i Jylland vel ? JO jeg er træt af sne, meget, og har da også en tråd herinde som bevis :)

Anmeld

9. februar 2010

Louise-vb

Nej jeg er ikke klar til mere sne.. Er så træt af det LO**.. men om sommeren så brokker vi os jo osse.. Så er det bare ikke over sneen men over myg, fluer, sol eller at drinksene ikke er kolde nok.. Griner...

Anmeld

9. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

He he he he Louise.....det har du jo ret i.....uanset hvilken årstid vi har så er der altid noget at brokke sig over :P Så er det for varmt, så er det for koldt, så regner det for meget, så blæser det, så er der for mange insekter osv osv osv osv....... Men NEJ jeg er ikke træt at sneen.....eeeeeeelsker sne og nyder den i fulde drag lige nu.....der går jo med garanti langt tid før vi får sådan en vinter igen :) Så kom bare med en ordentlig portion mere til mig :P

Anmeld

9. februar 2010

Hobitten-vb

Jeg er også klar på endnu en dyne af sne.. Tror nemlig også der kan gå mange år, før vi får sådan en vinter igen. Det har da helt klart også noget at sige, at jeg går hjemme, og ikke SKAL ud af døren hver dag (hader at køre i sne nemlig..) Jeg er dog rigtig træt af at kigge på alt det beskidte sne, det er så trist og gråt. Så vi trænger da snart til en 5-10 cm sne der kan dække det.. ;) Og det er da skønt at gå tur på sådan en frostklar dag, hvor der bare er helt stille!!

Anmeld

9. februar 2010

LouiZe-vb

Ja, jeg er røw træt af det! Det er ikke pænt mere og nej der skal ikke bare falde 5-10 cm for at dække det. Næ nej, det der skal til er PLUSGRADER - NU!!! Jeg har i dén grad snart brug for at stregen bliver rød på dmi.dk.

Anmeld

9. februar 2010

Signe1704-vb

Jeg har også fået nok. Nu må det godt blive forår. Er altså heller ikke fedt at skulle omkring med barnevogn når der ligger bjerge ved alle kantsten. Og pigen på 2 år skal jo hentes i vuggestue, der skal handles osv.... SOL NU, TAK! ELSKER til gengæld forår. Det er min favorit-årstid.

Anmeld

9. februar 2010

Titte-vb

Nej........... aldeles ikke. Der må gerne kommer mere! MEN JEG ER SKIDE TRÆT AF IS på vejene, så man ikke kan andet end skøjte rundt og få fibersprængning i balle og lår............ :angry: :angry: :angry: Håber der kommer en ordentlig røvfuld sne til weekenden, får de dejligste lånebørn torsdag eftermiddag, og de bliver først hentet igen mandag........ så jo, med en fed fed kælkebakke her i Esbjerg, så må der gerne komme sne....... Den er vel omkring 100 m høj

Anmeld

9. februar 2010

Elverpigen-vb

Næææ, ikke endnu. Jeg elsker sne og vinter (og alle andre årstider). Men jeg tror en dame jeg mødte i går var træt af den, for hun spurgte mig, om jeg ikke burde gå ude på cykkelstien med barnevognen? Mit svar var bare, nej :laugh:

Anmeld

9. februar 2010

Signe1704-vb

Elverpigen skrev:
Men jeg tror en dame jeg mødte i går var træt af den, for hun spurgte mig, om jeg ikke burde gå ude på cykkelstien med barnevognen? Mit svar var bare, nej :laugh:
Her har de lavet så små stier på fortorvet at man slet ikke kan gå der med en barnevogn, så jeg går på cykelstien :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.