Feluca09 skriver:
Jaa har ikke rigtig fået skrevet noget den sidste tid...vi har simpelhen været syge på skift her hjemme....
Startede med feluca en nat blev syg og bare kastede vildt op...Ja hun gjorde det sku i søvne..tror i ungen vågnede a det..nææh nej...hun sov da bare videre i sit eget bræk...mums altså...
2 dage sener da vi var til nonfirmation gik den da helt gal...bræk og bæ væltede ud i kæmpe mængder, og der blev hun godt nok ked af det..var så synd for det lille pus.... Men ja næste mogen var det jo så min tur... F**k jeg har aldrig haft det så dårlig i mit liv...det røg ud i begge ender samtidig. Kunne simpelhen ikke tage min af feluca, så min mor måtte hente hende og tage fri fra arb næste dag for a passe hende. Jeg var fuldstændig færdig, lå bare ude på toilet gulvet fordi jeg ikke havde krafter til a rejse mig.....Gud en forfærdelig nat... og sådan har vi bare skifte vis været syge....men nu ser det da ud til a være ovre.....GREAT....puha det var en hård omgang...
knus til alle fra natasja og feluca
oh nej for pokker da.... Hvor er det synd for jer og især Smukke Feluca.
Idag skulle jeg også putte lidt med Malucca da hun vågnede og SKREG, mens jeg så lå der begyndte min mave bare at rumle og endte på wcét med en spand mellem benene... Det stod bare totalt ud af mig

(vi var hos mine forældre) OG mens jeg sad der stod daddy outside, og bankede på dørene..... Han skulle også.... Heldigvis for gode naboer der med glæder låner deres wc ud.
Nu sidder jeg hjemme mens Malucca blev hos mormor og morfar, så håber virkelig hun går fri

Stort kram til jer
Anmeld