Oliver´s tissemand skal til tjek...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Louise-vb

............... Oliver´s sten er ikke faldet ned.. Eller jow den ene er, men den anden lader vente på sig.. I gamle ventede man med at gøre noget til drenge børnene var 12 år.. Men heldigvis har dette ændret sig. Så nu skal der ske noget efter 1 år.. Så nu skal vi til tjek på sygehuset og så tager de stilling til hvad der skal ske.. Håber de skærer op og trykker stenen ned og så syer de lige et par sting til at holde den nede.. Men er da lidt nervøs over at mor´s baby skal under kniven måske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Soap-vb

Åh bette mand da , hvor gammel er han ? Tænker hvor meget han forstår ? Kommer det til at ha en effekt på hans fremtidige forplantnings evne eller ved man ikke det endnu ?

Anmeld

8. februar 2010

Maxmor-vb

Håber den anden er nået at falde ned inden :( . Kan godt forstå, at du er nervøs for at de skal operere dit lille barn. Det ville jeg også være...

Anmeld

8. februar 2010

Signe1704-vb

Det er heller aldrig sjovt. Min store blev opereret for brok i lysken da han var 2 år. Kan huske at jeg syntes det var så synd at de skulle ødelægge hans bløde, perfekte hud :laugh: Jeg krydser fingre for jer ;)

Anmeld

8. februar 2010

Louise-vb

Han blev 2 i januar. Og personligt der synes jeg man skal gøre det mens de er så små som muligt. Jo mindre smerte og jo mindre husker de.. Tror jeg.. Ved ikke hvad de beslutter, men i min verden må det jo have betydning for sæd kvaliteten hvis man kun har en sten. - Der kunne jo ske noget med den anden sten.. Men men.. Der er osse nogen der er af den holdning at vi er onde og sindssyge mennesker. 'For lad det dog ordne sig selv...'

Anmeld

8. februar 2010

Soap-vb

Jeg tror nu bestemt det er bedst at få det 'ordnet' Min søsters første mand havde problemet, dengang da man bar lod stå til og da de så endeligt opererede den ned virkede det ikke så det endte ud i alskens behandling for at få børn og beskeden var at var det blevet afhjulpet noget før havde der sikkert ikke været et problem

Anmeld

8. februar 2010

Fuzzbox-vb

Stakkels lille ham! Jeg synes også, at det skal ske hurtigt, så han ikke husker, at skulle have trolden igennem vridemaskinen! Knæk og bræk med det :)

Anmeld

8. februar 2010

Louise-vb

Tak tak.. Hvor er i søde.. Giver en melding når vi har været til tjek i uge 8..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.