Hej,
Jeg kan godt forstå, at I glæder jer. Min familie har været dernede over 12 gange, ja jeg skrev over 12 gange, og vi elsker det stadig, men vi er nok også legebørn :laugh:
Jeg har nu selv en lille datter på 1½ år, men i de sidste 3½ år har vi ikke være der pga. graviditeten og efterfølgende, at min datter var for lille, men til efteråret har vi talt om måske igen at tage derned. Vi kører altid selv derned, for det er rart at have bilen med, så man kan tage lidt ud og se omegnen, f.eks.
Vi bor altid på deres egne hoteller i området, og vores foretrukne er Sequia Lodge. Det er et super godt hotel. New Port er også et dejligt hotel (har også været der), men mere 'koldt' i atmosfæren, hvor Sequia Lodge er utroligt hyggeligt, som en bjerghytte (bare lidt større ;) ).
Vi talte også om, at bo i selve Paris engang, men så syntes jeg man mangler hele den stemning der er , også om aftenen, når selve parkerne er lukket. Det er helt specielt.
Det lyder godt nok som om jeg får procenter af Disneyland Paris ;) , sådan som jeg laver reklame for dem :laugh:
Men som I nok kan høre, vi er helt vilde med det.
Håber at I får en rigtig dejlig tur.
Mange hilsner fra Better
Anmeld