Disneyland Paris.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Pia S-vb

Vi var i Disney Paris sidste sommer. Vi valgte at bo inde i selve Paris for at slippe bare lidt for alt Disneygøglet. Det er helt sikkert for børn. Den ene park synes min 10-årige søn var lidt for meget for mindre børn, men den anden var han HELT vild med! Glæd jer det er en skøn oplevelse for hele familien. Det er kæmpestort og ret flot synes jeg! Vi brugte to dage derude - en i hver park!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Riwe-vb

Ved heller ikke om det tæller her - men var der i 1993 (som 12 årig) og igen som 18 årig. Den færste gang i 3 dage med familien, hvor vi boede på et af hotellerne, husker ikke hvilket. Men det var super at have adgang til parken flere dage da man på ingen måde kan nå at se det hele på en dag. Vi brugte de to første dage på at se ½ park om dagen og den sidste dag prøvede vi så de fedeste og sjoveste ting igen :laugh: Da jeg var 18 var det med min handelsskoleklasse og det var en halt anden sag - men ja vjovt for børn og barnlige sjæle selvom det er stort og lidt uoverskueligt.

Anmeld

10. februar 2010

Lars F-vb

Vi var der en enkelt dag i påsken i år (ifm. en rejse til Paris). Det var hyggeligt, tøsen morede sig og var især glad for at 'møde' de forskellige Disney figurer. Som Tivoli var det mindre bevendt - de fleste af turene var ikke fantastiske, og køerne var laaange. Men tøsen var helt sikker glad. Jeg tror bestemt vi kommer igen; om et par år kan vi prøve nogen nye ting, og Paris kan man ikke få for meget af. Flere dage, eller at bo på et hotel derude skal jeg ikke ha' noget af. Min Disney / tivoli grænse var helt klart nået efter en hel dag derude. Og de er *så* meget andet man kan gøre i Paris.

Anmeld

11. februar 2010

Better-vb

Hej, Jeg kan godt forstå, at I glæder jer. Min familie har været dernede over 12 gange, ja jeg skrev over 12 gange, og vi elsker det stadig, men vi er nok også legebørn :laugh: Jeg har nu selv en lille datter på 1½ år, men i de sidste 3½ år har vi ikke være der pga. graviditeten og efterfølgende, at min datter var for lille, men til efteråret har vi talt om måske igen at tage derned. Vi kører altid selv derned, for det er rart at have bilen med, så man kan tage lidt ud og se omegnen, f.eks. Vi bor altid på deres egne hoteller i området, og vores foretrukne er Sequia Lodge. Det er et super godt hotel. New Port er også et dejligt hotel (har også været der), men mere 'koldt' i atmosfæren, hvor Sequia Lodge er utroligt hyggeligt, som en bjerghytte (bare lidt større ;) ). Vi talte også om, at bo i selve Paris engang, men så syntes jeg man mangler hele den stemning der er , også om aftenen, når selve parkerne er lukket. Det er helt specielt. Det lyder godt nok som om jeg får procenter af Disneyland Paris ;) , sådan som jeg laver reklame for dem :laugh: Men som I nok kan høre, vi er helt vilde med det. Håber at I får en rigtig dejlig tur. Mange hilsner fra Better

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.