Svømmehal og hygiejne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Mor til to-vb

Jeg var i svømmehallen med storesøster i dag. Vi havde en hyggelig tur. MEEN. Hvor jeg dog savner den gang man fik udleveret en nøgle og en svamp med sæbe af en dame, der også holdt øje med om den svamp nu blev brugt og om badetøjet kom af. Hører I til dem der bruser og vasker jer uden badetøj eller tager I bare et let skyl under bruseren for ikke at ødelægge makeuppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

mariamiss6-vb

Jeg må indrømme at jeg tit tager trussen på i badet på vej ind, for der er jeg stadig fantastisk blufærdig. Men jeg vasker mig dog over det hele, med sæbe, og tager ikke makeup på inden jeg smutter ud af døren... har jeg makeup på er det oftest kun mascara, og kan den ikke holde til vandet, så tørrer jeg lige de sorte rende under øjnene væk, inden jeg vader i poolen...

Anmeld

7. februar 2010

Mor til to-vb

Super! Til det meste. Dog: Husker du så, at skylle trussen fri for sæbe, bagefter? F.eks. i håndvasken på toilettet (når du nu er blufærdig). Det er nemlig sæbe, der dræber kloren, så de skal putte endnu mere i end de i forvejen skal. Jeg laver samme nummer med mascaraen, men gnubber dog altid med sæbe hvis jeg ikke har fået det hele af under bruseren.

Anmeld

7. februar 2010

Webredaktøren-vb

Åhh, jeg er ikke vild med svømmehallen :( Udover at jeg altid fryser, så hader jeg alt det hår, der altid ligger i ristene... og forleden jeg var der (børnene går jo til svømning) var der en, der lige hev en 3-i-1 frem og rensede og klippede tånegle under bruseren... Personlig hygiejne synes jeg hører hjemmet til, men måske er jeg bare sart :blink:

Anmeld

7. februar 2010

Spunk-vb

Selvfølgelig vasker jeg mig inden jeg går i svømmehallen - synes også at det er træls der er så mange der springer over. Har lyst til at sige noget, men det gør man jo heller ikke.... Spunken bliver også vasket grundigt, selvom hun kun er 3 måneder - også selvom det er lidt besværligt.

Anmeld

7. februar 2010

Louise-vb

Jeg er osse sart.. Og undskyld.... Men synes folk der ikkevasker sig og skyller hår er nogen svin!!!! Basta... Og så er folk i det her århundrede begyndt at barbere ben i svømmehallen.. Be om at de gør det der hjemme.. Barbere du ben før eller i svømmehallen????

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6-vb

jeg skyller mine trusser mens jeg har dem på, ind til jeg mener de er sæbefri ;) men jeg går så også i svømmehallen ca. 1 gang hvert 3 år. ;) og jeg kunne aldrig drømme om at begynde at barbere mig i svømmehallen.... aldrig i livet... det hører sig til hjemme på eget badeværelse... og jeg vasker selvfølgelig mit hår...

Anmeld

7. februar 2010

Mor til to-vb

Thumbs up.

Anmeld

7. februar 2010

Mor til to-vb

Louise skrev:
Barbere du ben før eller i svømmehallen????
Jeg barberer ikke ben. Og fatter da slet ikke at folk gør det i svømmehallen. Det er da lige til at få en infektion af er det ikke? Man barberer jo en del af det beskyttende af, mener jeg. I hvert fald er jeg ret sikker på, at det var derfor jeg blev barberet med trimmer, da jeg skulle have kejsersnit. Men er der nogen der tør gå til bekendelse og skrive at de ikke lige vasker sig, for jeg vil faktisk gerne høre hvorfor???

Anmeld

7. februar 2010

Elverpigen-vb

Jeg hører også til dem der ikke kan klare, når tøser kun lige står og skyller sig uden sæbe, og uden at tage deres badetøj af, i svømmehallen. Men jeg har nu heller ikke sagt noget, det bør være en opgave for svømmehallens personale. Jeg kunne aldrig finde på at barbere ben i svømmehallen, det hører til hjemme i mit eget bad. Desvære kan jeg ikke bekende nogen synder omkring mine ture i svømmehallen, men jeg er da også nysgerrig, hvorfor folk ikke vasker sig ordenligt osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.