100 hemmeligheder om at være mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

lib1982-vb

mørk skrev:
Er det Maren Uthaug der har skrevet den? Hun plejer at være meget sjov, selvom jeg godt indimellem kan blive lidt træt af de der mødre-bøger/klummer/programmer, hvor der går sport i at overgå hinanden i at være en distræt, politisk ukorrekt, skødesløs og sjusket mor med både morgenhår og høje hæle. Ikke at jeg ikke selv er det hele, men det bli'r bare lidt kedeligt at høre om i længden.
... blir jeg ALDRIG!!!!!! kan simpelthen ikke gå i høje hæle http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/LOL.gif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Louise-vb

Har en spunk i maven skrev:
Hun har også skrevet en anden bog der hedder 'Babys første bandeord - og andre vigtige milepæle i dit barns liv' - jeg har lige bestilt den på biblio - tror at den er sjov. 'Sådan er mødre' kan for øvrigt også anbefales.
Kan bare slet ikke finde den der med babys første bande ord.. Altså på biblo.. Sikker på at den hedder det.. Har osse søgt på Maren uthaugs navn men der kommer den titel heller ikke frem..

Anmeld

8. marts 2010

Spunk-vb

100 % sikker. Men sidste del af titlen er en undertitel. Prøv bare at søge på 'Babys første bandeord'. Er det dit lokale biblioteks side du søger på? Hvis de ikke har den får du 0 hits. Prøv bibliotek.dk i stedet for.

Anmeld

8. marts 2010

Laurie-vb

Har en spunk i maven skrev:
100 % sikker. Men sidste del af titlen er en undertitel. Prøv bare at søge på 'Babys første bandeord'. Er det dit lokale biblioteks side du søger på? Hvis de ikke har den får du 0 hits. Prøv bibliotek.dk i stedet for.
Babys første bandeord... fniser. Er den bog til at finde? Edit: og ja, den findes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.