Hva\' har I gang i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Signe1704-vb

Vi har sendt ungerne ned til mormor og morfar, så den står på ren afslapning i denne weekend. Igår spiste vi burgere, så x-faktor og røg i stuen. Det var skønt, men hvor bliver der tilrøget når man ikke er vant til at der ryges indendøre :laugh: Idag har vi sovet længe, været ude og kigge i nogle butikker og nu tager vi ud og spiser viatnamesisk og så i biffen. Og i morgen skal ungerne hentes. Det var så den friweekend :( Kunne nu godt have brugt et par dage mere - der er så meget jeg gerne vil nå ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

JAh junior valgte at stå op 05:15....så den stod på tegnefilm i sofaen det meste af morgenen..... Farmand har været til herrefrokost hos sin far da han fylder 65.... Junior og jeg kørte så på besøg hos min mor i Århus og var først hjemme til aftensmadstid. Nu ser han tegnefilm og skal så i seng bagefter da vi skal til min svigerfars 65 års fødselsdag i morgen middag. Og ja jeg sidder jo så foran computeren igen igen og gør det nok hele aftnen mens grand prixet måske kommer til at køre i baggrunden. Så det er ikke så meget vi har lavet idag.....men det har været rigtig hyggeligt.

Anmeld

6. februar 2010

Pia74-vb

Har ligget under dynen næsten hele dagen med ondt i halsen og muskelsmerter. Og ellers prøvet vaske lidt tøj og sådan noget lørdags-halløj. Ungerne er i seng og sover begge to, vi skal snart se TV og guffe :P

Anmeld

7. februar 2010

lib1982-vb

KH Bibi skrev:
Amager? Det er da langt fra dig? Er du også en af dem med langt til familien eller er det kun søster?
Langt og langt... Søster Lagkage bor på Amager, jeg bor i Kolding og mine forældre + kusine som er eneste anden familie jeg har kontakt til bor i Århus :dry: Århus er heldigvis ikke så langt, og efter vi har fået drengene er vi der jævnligt, syns det er rart ikke at ses for tit - i hvert fald i vores familie, for så hygger vi mere NÅR vi så ses!! Til gengæld bor min svigerfamilie tæt på - ind imellem lidt FOR tæt på :blink:

Anmeld

7. februar 2010

Webredaktøren-vb

Fuldstændig rigtigt - jeg har kælket hele formiddagen :) Det var forrygende sne, og datteren kunne endda stå på ski - tænk at det kan lade sig gøre i Danmark, jubiiii :sne:

Anmeld

7. februar 2010

Louise-vb

Vi er ude ved et sæt venner..I ved sådan nogen hvor det hele bare er SÅ dejlig uformelt.. Hvor alle føler sig velkomne og hvor hyggen står i højsædet.. Så jeg sidder ved pcén. Manden og kammeraten spiller ps3 bilspil. Min oliver sidder og spiser kage og de andre 4 børn leger og hygger rundt omkring.. Rendyrket hygge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.