Min far har altid sagt, når han ikke fik den service, som han havde forventet 'man kan godt se, at det ikke er deres butik'.
Og det vil jeg give ham ret i. Det er efterhånden få steder, hvor man får servicen serveret. Det kræver lidt at være i butik, men man er stadig en del af et serviceorgan og et ansigt udadtil.
Jeg har, for tiden, kun een butik, hvor jeg vender tilbage gang på gang. Og alligevel, hvis ikke de to rette ekspedienter er der, så forventer jeg intet. Det er i Skoringen i fields. Der er to piger, som er ekstremt servicemind og det kan jeg rigtig godt li'.
Var dog deroppe en dag, hvor jeg prøvede ofte at få øjenkontakt med en medarbejder, som hjalp en anden og derfor ville jeg ikke forstyrre, for lige at give et smil til kende om, at jeg gerne ville bede om hjælp bagefter. Hun fattede hat. Så da jeg havde 'vimset' rundt i 10 min. og hun stadig stod bare og sladrede med den her kunde, og det handlede ikke om sko, så gik jeg hen og sagde 'Ja, servicen kan man ikke klage over - for der er ikke nogen'. Og så smuttede jeg hen i næste butik.
Men de er ikke ret tit, at jeg kommer i den situation - også derfor, at jeg ofte handler netvis.
Anmeld