Det er bare helt ok.
Vi ville så gerne have et et-plans hus og et vi kunne betale, syntes vi brugte hele vores løn på at bo og ved et tilfælde fandt vi et næsten helt nyt hus, hvor vi fik mange kvm. for pengene. Vi skulle så bryde op og flytte væk fra det lille familie vi havde, det var ikke det store problem. Det tager ca. 4 timer med et stop at nå til familien, så det er ok! Og vi ser dem faktisk mere nu og har en bedre kontakt :blink:
Vi havde selvfølgelig mange spekulationer, men det skulle være nu, så den store startede skole her og ikke startede i Nordsjælland.
Nogle venner var faldet fra alligevel, så vi tænkte 'hvorfor ikke prøve' og regnede med, at det ville blive ok nemt at finde nye, når nu vi havde et barn i skole og en i børnehave, men det er blevet noget svære end forventet, for vi vil altid være 'Københavnerne', selvom vi ikke er derfra og aldrig har boet i KBH :) . Men i bund og grund har vi aldrig været bange for at prøve noget nyt, har også boet i sverige i nogle år og har altid talt om at det kunne være fedt at bo i USA (har arbejdet meget derovre). Vi er af den opfattelse, bare vi har hinanden, så er det lige meget hvor vi bor og egentlig også hvordan. Men nu hvor jeg er syg og bare går her, så savner jeg nok mere 'hjemme' end jeg ellers ville, jeg har jo ikke den store kontakt til andre, ligesom da jeg arbejdede.
God weekend, i morgen vil jeg tage på ferie med hele familien incl. Mormor og Morfar, ned til varmen.
Anmeld