Monster muffins til min datter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Mikkelmusen

Hvilken dej har du brugt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pige2009

Heidi-Godsk skriver:

Ja de smager godt.. Men som sagt, de ville smage bedre hvis der var mere kakao i..

Ja man kunne da godt lave en kaj model.. evt med glad mmf i grøn..det ville være sejt..

formene er silikone.. de er rigtig gode, og koster 80 kr for en pakke med 10, jeg købte 3 pakker, men dem i papir er faktisk ret dyre så det kan godt betale sig

Nå, du skrev lige før mig. Monster seje muffins

Anmeld

3. september 2009

Heidi.

Mikkelmusen skriver:

Hvilken dej har du brugt?

Det er Zafirs lækre opskrift på Kanelkage der ligger under opskrifter... Jeg har bare ikke brugt kanel, men kakao istedet..

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Ja de smager godt.. Men som sagt, de ville smage bedre hvis der var mere kakao i..

Ja man kunne da godt lave en kaj model.. evt med glad mmf i grøn..det ville være sejt..

formene er silikone.. de er rigtig gode, og koster 80 kr for en pakke med 10, jeg købte 3 pakker, men dem i papir er faktisk ret dyre så det kan godt betale sig

Jeg må da ha sådan nogen

Giver super mange muligheder

Anmeld

17. september 2009

A.

Heidi-Godsk skriver:

Der bliver 6 år i morgen... Dem skal hun have med i skole i morgen..

jeg kun da godt bruge en trin for trin for lave sådan muffins skal nemlig ta´dem med på arb hvordan har du lavet dem?

Anmeld

17. september 2009

Heidi.

agnieszka skriver:

jeg kun da godt bruge en trin for trin for lave sådan muffins skal nemlig ta´dem med på arb hvordan har du lavet dem?

Prøver at lave en trin for trin senere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.