Har I fået kælket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Webredaktøren-vb

Endelig fik vi dejlig meget sne i København også :sne: Jeg fik derfor lokket ungerne ud og kælke, og gik på det nærmeste i barndom igen. Jeg synes det var vældigt, mens knægten frøs og frøs og bad om varm kakao :te: Det fik han så, da mor var færdig med at kælke ;) http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/ellikaelk.jpg Har I andre haft tid til at kælke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Signe1704-vb

Ja vi har også været ude idag. Desværre frøs lillepigen, så det blev en kort tur. Hun brød helt sammen. Men det bed altså også godt i kinderne. Men vi har været afsted flere gange på det sidste. Det er jo en af de få fornøjelser hvor både sønnen på 11 år og datteren på 2 år kan få noget ud af det :laugh:

Anmeld

31. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja vi har kælkeet rigtig meget....vi har jo været så heldige at der har lagt sne her hos os siden 16 december :) Så kælken er snart slidt op.... Og sørme om der ikke lige fladt en ordentlig portion mere i nat :) så nu skal vi på den igen idag.....og så hjem til boller og varm kakao bagefter :)

Anmeld

31. januar 2010

Caidas-vb

Ja vi var en tur nede på kælkebakken. Det var lidt hårdt, da pigerne ikke selv kunne komme op. Både faren og jeg fik varmen. Desværre kom jeg til at skubbe Freja ud over en kant, så hun væltede med hovedet ned i sneen, og kælken gik i stykker :huh: puh onde mor.

Anmeld

31. januar 2010

Lars F-vb

Ork, ja. Frederiksberg have var perfekt i går; især bakken foran Apis-templet var god - man kun holde farten helt ud over stien og ud på søen ;-) Og så var det sjovt at gå af kanalerne helt oppe fra indgangen mod smallegade og ned til slottet. Der var osse fin skøjteløb på kanalerne. Vi var ude i mange timer i går, med varm kakao og alt hvad der hører til. Bagefer vi inde og spise rigtige burgere, og vi kom godt trætte hjem. En super dag.

Anmeld

31. januar 2010

Webredaktøren-vb

Nå, det var da mærkeligt, at jeg ikke så dig igår så Lars ;) I dag var vi igen i Frederiksberg Have - denne gang med min lillebror også. Selvfølgelig skulle han lige give mig en vasker, og mens vi sloges i sneen var der sørme en, der lige nappede vores ene plastik-kælk :angry: Vi har endda den lille tyvagtige slyngel i baggrunden på et par af de billeder, der blev taget, mens jeg sloges med lillebror :woohoo: Så nu kommer der fremover navn på kælkene - utroligt, at det skal være nødtvendigt :blink:

Anmeld

1. februar 2010

Riwe-vb

Her blev kælken også funder frem - måske var det mest for morens og farens skyld, hun er stadig ikke helt med på hvad det der sne er for noget... Og så er det lidt svært når man ikke kan gå endnu -men en tur rundt i farmors have blev det da til :cheer: Vi voksne blev belønnet med en tur i sauna og så ud og rulle i sneen- brrr det var en sjov fornæmmelse :woohoo:

Anmeld

1. februar 2010

kongster-vb

Vi har også nydt det - indtil kælkene blev stjålet! Der stod 5 bobslæder i vores gård og de var allesammen væk søndag morgen :( Jo, jo vi kunne have sat dem i kælderen, men der er jo masser af legetøj i gården og jeg troede virkelig ikke at nogen ville stjæle 5 børnekælke...

Anmeld

1. februar 2010

Pia S-vb

Altså når man snart er 10 og stor nok til at være på den store fodboldbane (der hvor de store slås med sne på skolen), så er man altså blevet for stor til at kælke - siger min søn. Men alligevel har vi kælket lidt. Han er mere til sneboldkamp og vaskere - i hvert fald når han ikke selv får dem!!!

Anmeld

1. februar 2010

Webredaktøren-vb

kongster skrev:
Vi har også nydt det - indtil kælkene blev stjålet! Der stod 5 bobslæder i vores gård og de var allesammen væk søndag morgen :( Jo, jo vi kunne have sat dem i kælderen, men der er jo masser af legetøj i gården og jeg troede virkelig ikke at nogen ville stjæle 5 børnekælke...
Hvad sker der for de tyvagtige typer :angry: Jeg er da klar over at kæle mange steder er udsolgt, men hvor er det dog usselt :evil:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.