Værste TV-reklamer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Elverpigen-vb

Jeg syntes generelt at reklamer er irreterende, men for tiden er UnoX reklamen den værste, og Viasat nisserne de bedste :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Hobitten-vb

Har så lige set den for TOM'S - den er da frygtelig... Og kan heller ikke så godt klare den der bilreklame med vittighederne. Charlotte d. 17. Er det 3-stjernet og kvik reklamerne, eller Søren Malling du ikke kan lide... :laugh: :laugh: Tror nemlig det betyder meget om man kan lide de skuespillere der er med/ligger stemme til reklamerne. Jeg synes dem fra TDC og dem fra Punkt 1 er ret sjove.

Anmeld

25. januar 2010

Caidas-vb

Ligesom Hobitten synes jeg Toms reklamen er frygtelig. Det holder mig faktisk fra at købe Toms chokolade, for den skal bestemt ikke støttes. Med på hadelisten er tdc, leasy, wupti og viasat. Favoritter har jeg ikke lige p.t.

Anmeld

26. januar 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Her er Viasat nisserne og Vupti Pede også et hit, griner af dem hver gang :laugh: Skulle jeg liste de reklamer jeg ikke kan fordrage ville jeg aldrig blive færdig...

Anmeld

27. januar 2010

LouiZe-vb

Hun er nu vækket ;) En ting jeg hader ved reklamer er når jeg føler at dygtige og anerkendte skuespillere/kendte 'sælger ud'! Kan på siddende rumpe komme i tanke om: - Søs Fenger i hårfarvereklame - Nikolaj Lie Kaas i Punkt 1 Ok, det var så kun 2 stk, men kommer helt sikkert i tanke om flere :P

Anmeld

27. januar 2010

Charlotte d. 17.-vb

LouiZe skrev:
Hun er nu vækket ;) En ting jeg hader ved reklamer er når jeg føler at dygtige og anerkendte skuespillere/kendte 'sælger ud'! Kan på siddende rumpe komme i tanke om: - Søs Fenger i hårfarvereklame - Nikolaj Lie Kaas i Punkt 1 Ok, det var så kun 2 stk, men kommer helt sikkert i tanke om flere :P
Jeg kan følge dig 100 %! Jeg er klar over, at skuespilleres indtægter er ustabile, og jeg forstår godt, at de indimellem kan lade sig lokke af en god hyre - men kunne de da ikke sige 'Hey, det her er for pinligt - vi må lige finde på noget, der er en lille smule sjovt!'??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.