Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Arbejdskollegaerne ringede forleden og spurgte om jeg var hjemme fredag aften...? Så ville de komme forbi med en bette ting til mig og den lille... "Jamen, det er jeg da" Så i den anledning ville jeg lave en kage - har snakket om længe, jeg ville prøve at lave en med mmf og/eller fondant eller hvad det nu hedder? Her er så resultatet... Marcipan roserne har jeg overhovedet ikke fingre til at lave, så de er købt for 5 kr. stk. i vores kaffe/chokolade butik.Er faktisk rimelig tilfreds med resultatet. Det er en helt almindelig sandkage med hindbærmoussé i, smørglasur ovenpå for at få fondantet til at "hænge" ved... Hvad syns´ I? Diana, uge 36
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Iiiiihhhh den er jo helt vildt fin... Jeg er igang med min nummer 2 af slagsen.Jeg er netop igang med at bage to chokoladekager. Jeg har lavet hindbærmousse, og det er sat i køleskabet.I morgen skal det lægges sammen, og smøres op med nutellasmørcreme. Lørdag formiddag skal der MMF på, og lørdag eftermiddag skal den spises. MVHLouise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128