De kære små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

MammaMia-vb

Jeg er gravid for anden gang. Vila, vores første er 2½ og har 'helt' styr på at hun skal være storesøster og at mor har en baby inden i maven. Det første trimester af graviditeten ( skal føde 9. juli)var et helvede... Jeg erindre bestemt ikke at jeg havde det så dårligt da jeg ventede Vila (og det er måske også meget godt - ellers var der nok mange flere enebørn :laugh: ) Og ikke nok med døgnkvalme og døgnopkastninger så havde jeg i den periode også lige et stort eksamensprojekt jeg skulle arbejde på, så lettere stresset nåede jeg også at blive.. Faktisk blev det så slemt at min læge ordinerede medicin til mig - så jeg kunne overhovedet kunne komme i skole :S Nå, men i denne pinefulde periode blev denne sætning sagt en del gange: 'Så nu skal du lige lade mor være, hun har det meget dårligt' Hvilket resulterede i at Vila i en lang periode efter også har haft det 'MEGET DÅRLIGT' En samtale kunne således lyde: Mig: 'Hvordan har du det Vila?' Vila: 'jeg har det MEGET dårligt' Mig 'Nå da da, hvor gør dt ondt?' Vila: 'I hovedet, og i maven, og på armene... og fødderne' Mig: 'Okay.. Skal du også kaste op?' Vila: 'ja.. host host' med hovedet nede i en spand.. De kære børn :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Fuzzbox-vb

Hi hi :P

Anmeld

16. januar 2010

WebDebattør jeANNE-vb

:laugh: Ja de er skønne, de kære børn. Tillykke med graviditeten, må være dejligt så endelig at være over den første del, det lyder ikke som om det var særligt spændende :blink:

Anmeld

16. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

He he he...hvor sødt...de tager hurtigt ved lære... Jeg er også gravid med nummer to....har en dreng der bliver 3 lige om lidt og han har også styr på det med at skal være storebror osv. Modsat dig har jeg haft det næsten super godt lige indtil nu.....har godt 5 uger tilbage og døjer med ondt i skambenet, hofterne og bækkenet....så jeg går til fys en gang om ugen indtil jeg skal føde og til div. tjek hos læge og på sygehus da de mener den ligger klar til at komme ud og at det kan ske når som helst. Håber du har fået det bedre......

Anmeld

16. januar 2010

MammaMia-vb

Hej Heidi Tillykke med at du skal være mor igen - jeg glæder mig også selvom der er lang tid til sommer. Jeg har det meget bedre nu og håber de to sidste trimestre går smertefrit. Det er da noget værre nogen med smerter i bækken osv... Håber snart den lille kommer ud - ved i hvad det blir? (et barn selfølgelig :silly: ) Held og lykke!

Anmeld

17. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Takker MammaMia og selvfølgelig et stort tillykke til dig også :) Godt at høre at det går bedre....kender et par stykker der har haft det rigtig skidt i alle 9 måneder......og det er jo ikke så sjovt så bliver det lidt sværere at glæde sig :) Ja jeg håber også den snart kommer ud for den ligger og trykker på bækkenet og skambenet.....og så skal jeg bare tissse konstant fordi den ligger på blæren..... Jeg har heldigvis fået fat i et graviditetsbælte som jeg bruger når jeg skal lave noget og det hjælper rigtig meget :) Men maven er tung så jeg er glad for der ikke er så længe til det er tid :) Vi tror nok det bliver en dreng....men det får vi fårhåbentlig svar på på fredag når jeg skal til en ekstra scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.