Er æsel en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.312 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Spunk-vb

Jeg har altid troet at æslet i Peter Plys er en dreng. Men spunken har fået et æsel som har en pink sløjfe på halen. Og jeg tror ikke, at Disney er rebelsk nok til at give et drenge-æsel en pink sløjfe.... Men hvad mener i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

M Illum-vb

det vil jeg mene - manden siger en dreng :)

Anmeld

13. januar 2010

Maxmor-vb

Jeg tror Æsel er en dreng :silly: . Min mor sagde forleden noget om Grisling og omtalte den som en pige. Har også altid tænkt på Grisling, som en dreng :blink: .

Anmeld

13. januar 2010

Spunk-vb

Før i tiden troede jeg også at grisling var en dreng, men har nu også hørt at det er en pige - det passer også godt med den pivende stemme. Men æsels stemme passer da slet ikke til en pige.

Anmeld

13. januar 2010

Maxmor-vb

Nej, den har en vildt dyb stemme

Anmeld

13. januar 2010

Fuzzbox-vb

Jeg mener da kun at det er Kængumor, som er en pige, resten er drenge! :)

Anmeld

13. januar 2010

Charlotte d. 17.-vb

Æsel er en han - og jeg vil snarere mene en 'mand' end en 'dreng', da han med tre år på bagen vel er både voksen og følsom i æsel-verdenen? Den lyserøde sløjfe er jo ikke en pyntesløjfe, men en, der har været brugt i legen 'At sætte hale på æslet' - derfor har den det også med at falde af. Her er lidt info, jeg fandt på en hjemmeside: Description: An old grey donkey, 3 years old, about 18 inches tall and 27 inches long. Stuffed with sawdust. More Description: Intelligent and quiet. Keeps to himself. Always depressed. Address: The House at Pooh Corner, 100 Aker Wood Southeast, Eeyore's Gloomy Place. Favorite Food: Thistles. Favorite Things: Being remembered on his birthday. Things He Hates: Being bounced. Biggest Problem: His tail keeps coming off. Second Biggest Problem: His house keeps falling down.

Anmeld

13. januar 2010

Charlotte d. 17.-vb

Grisling er også en han - og ja, den eneste hun i Plys-universet er ganske rigtigt Kængumor. Om Grisling: Description: A Very Small Animal. A timid pink pig, about 10 inches tall. More Description: Likes to wear a long striped shirt. Original Address: Trespassers Will, 100 Aker Wood S.W., In a Beech Tree, South of Pooh's House Current Address: (Lives with Pooh) 100 Aker Wood West Best Friend: Winnie-the-Pooh Favorite Food: Haycorns Favorite Things to Do: Adventures with Pooh Other Favorite Things: Enjoys bright colors and balloons. Likes to blow dandelions. Details About His Original Address: Next to Piglet's house is a piece of broken board which reads: 'Trespassers W'. What 'Trespassers W' Stands For: Piglet says this was his grandfather's name, and it was short for 'Trespassers Will', which was short for 'Trespassers William'. What the Sign Said, Before it Broke: 'Trespassers Will Be Prosecuted', or 'Trespassers Will Be Invited For Dinner'. I'm not sure which. What He Does Every Tuesday: Spends the day at Christopher Robin's house. What Happens When He Is Nervous: His ears twitch. First Thing He Say's in the Morning: 'I wonder what's going to happen exciting today?' Quotes and Sayings: 'Oh, dear! Oh, dear, oh, dearie, dearie, dear!'

Anmeld

13. januar 2010

Maxmor-vb

Det er også sådan jeg har opfattet det :) Tak for oplysningerne, Charlotte d. 17. :silly:

Anmeld

14. januar 2010

Fuzzbox-vb

Charlotte, de oplysninger kendte jeg kun en brøkdel til, og jeg troede ellers at jeg var ret kendt i Peter Plys' verden :D Tak for oplysningerne :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.