Dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Elverpigen-vb

Så kom dagen endelig hvor vi fik døbt Sigrid. Super dejlig dag, hun brokkede sig lidt i kirken, men det var fordi hun var træt. Og så gik hun fra arm til arm, hos hele familien, det tog hun nu meget pænt. Det er utroligt vad hun finder sig i, bare hun er mæt og nogenlunde frisk :) Hun fik mange dejlige gaver, og penge til nogen af de store ting. Festen holdt vi nede i min roklub, så vi havde sagt til vores gæster at de kunne tage skøjter med, for isen var sikker. Et sikkert hit hos flere. Der var desvære flere der måtte melde afbud i sidste øjeblik, fordi de var sneet inde nede på Lolland, surt :( , men jeg er glad for at de blev hjemme, og ikke tog af sted for så at kører fast i sneen. Så nu sidder vi her hjemme og slapper af, Sigrid sover, og livet er bare dejligt :kiss:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Elverpigen-vb

Jeg prøver lige at sætte et billede ind. Nå det var for stort, jeg må lige rode lidt med det, så skal det nok komme ;)

Anmeld

10. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Tillykke med dåben...det lyder til I har haft en rigtig dejlig dag trods afbud :)

Anmeld

10. januar 2010

Elverpigen-vb

Prøver igen

Anmeld

10. januar 2010

Elverpigen-vb

Jeg kan ikke lige få det til at virke. Så I må have et billede til gode.

Anmeld

10. januar 2010

Caidas-vb

Tillykke med dåben. Sødt navn til pigen - havde det selv med i vores overvejelser, men lød forkert, da vores efternavn også starter med Si. Ja dåben er en helt særlig dag. Ærgerligt med afbud, men bedst for ikke at risikere noget.

Anmeld

10. januar 2010

Elverpigen-vb

Jeg blev så glad da min mormor ringede her til morgen og sagde at de ikke kom. For jeg havde frygtet at de ville kører. Men min morfar havde ringet til politiet, og de havde sagt at de skulle blive hjemme. (Min morfar er ikke så sikker en bilist længere)

Anmeld

10. januar 2010

Caidas-vb

Kan godt være at du ikke kan få det fotofis til at fungere, men så kan vi da se hende på dit profilbillede. Hun ser sød ud.

Anmeld

10. januar 2010

Løkkemor-vb

Åhhh, det lyder til at have været en hyggelig og dejlig dag - trods afbud. Måske kunne man lave en lille efterfest for dem som meldte afbud - med lidt god mad, billeder og evt. videofilm. Bare lige en tanke Den 21 feb. regner vi med at få døbt nr. 2, vi bliver kun lige den nærmeste familie og et hold venner der skal være faddere, så vi ender med ca. 20 og med at være herhjemme.

Anmeld

10. januar 2010

Elverpigen-vb

Til Caidas: Ja, sjovt nok kunne jeg godt få fotoet ind på mit profilbillede :huh: Til Løkkemor: Vi er allerede inviteret ned til dem alle sammen, når vejr og tid tillader det! :) http://imageshack.dk/imagesfree/Amy40521.jpg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.