hvad sker der for mænde nogen gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2009

betina21

hvorfor bliver mænde sur på en når man er på ens pc.
men det er okay når han er så må man ikke bliver sur,
og så spørge han altid hvem jeg skrive med,
knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

mariamiss6

han lyder som om han er bange for at miste dig, eller at han vil have kontrollen over dig....

Anmeld

3. september 2009

betina21

mariamiss6 skriver:

han lyder som om han er bange for at miste dig, eller at han vil have kontrollen over dig....

det kan godt var men han sider og skive sammen med anden på en dating siden og når jeg er på facebook bliver han sur og siger af jeg date men anden fyre som jeg ikke gør knus

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

betina21 skriver:

det kan godt var men han sider og skive sammen med anden på en dating siden og når jeg er på facebook bliver han sur og siger af jeg date men anden fyre som jeg ikke gør knus

aaaaah så det er et tilfælde af 'tyv tror hver mand stjæler'......

Er det okay med dig at han skriver med en fra en dating side, og ved han godt at du ved det????

Anmeld

3. september 2009

betina21

mariamiss6 skriver:

aaaaah så det er et tilfælde af 'tyv tror hver mand stjæler'......

Er det okay med dig at han skriver med en fra en dating side, og ved han godt at du ved det????

nej jeg sys ikke det er okay
men jeg gider bare ikke høre på ham for han bliver sur over alt bare freja er ked af det er snak lidt høj så blev han også sur
når jeg få de børnpengen fre kommune og køber tøj til min datter bliver han også sur er bare meget træt af ham knus

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

betina21 skriver:

nej jeg sys ikke det er okay
men jeg gider bare ikke høre på ham for han bliver sur over alt bare freja er ked af det er snak lidt høj så blev han også sur
når jeg få de børnpengen fre kommune og køber tøj til min datter bliver han også sur er bare meget træt af ham knus

Jeg synes da du skal sige til ham, at han ikke skal beskylde dig for at skrive med fremmede mænd. Og især ikke når du ved at han skriver med andre damer, det skal han altså stoppe med....

Kan godt forstå du ikke gider skændes med ham hele tiden, men du bliver nok nødt til at sige fra, ellers bliver det aldrig bedre. jo længere tid du giver ham lov til at behandle dig dårligt, jo dårligere vil du blive behandlet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.