Vejret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Hobitten-vb

Her ligger der 15-20 cm sne, som er 'overvintret' fra før jul. Vi bor så langt sydpå, at der kun er kommet et par cm i de seneste dage. Men her har været hvidt overalt siden d. 16. december. Vi snakkede faktisk om den anden dag, at det er sjældent der er sådan 'rigtig' vinter som nu, hvor sneen og kulden bliver her i længere tid, end bare en lille uge af gangen.. Det smådrysser faktisk også lidt lige nu.. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Titte-vb

Sådan ser der ud her hos mig ca. 1 km fra Vadehavet! Og så skulle der have været et billede........... prøver imorgen, det er nemlig for stort, og jeg kan ikke huske hvordan jeg gør det mindre :(

Anmeld

7. januar 2010

Caidas-vb

Det sneede lidt før jul, ca 5 cm. Det smeltede så væk i regn- og tøvejr. Siden nytår har det sneet lidt ind imellem, så vi nu har ca 5 cm liggende. Det lyser dejligt op, det er bidende koldt men dejligt når solen skinner. Hilsen en der er ude min. 4 timer dagligt.

Anmeld

8. januar 2010

MetteNB-vb

Har kun fået et par cm. her de sidste dage. Fik en ordentlig sending i julen, som vi stadig nyder godt af..... Drengene synes, det er herligt...... Moderen vil hellere have snefri veje igen ;0)

Anmeld

8. januar 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Her er der ca. 25-30cm sne - Herligt! Jeg elsker det simpelthen. Vi har givet vores datter hendes 1. kælketur, bygget snemand, fodret fuglene, lavet sneengle og bagefter så er det bare med at kommme ind under tæpperne i stuen med varm kakao :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.