Jeg skal begynde på arbejde i morgen efter endt barsel, og tankerne er allerede begyndt at kredse om opgaverne der ligger forude. Så meget at jeg ikke kunne sove i nat. Jeg sad oppe med computeren ved køkkenbordet til kl.05:30.
Herefter kravlede jeg ind under dynen og puttede med baby der lå og varmede min side af sengen.
Jeg havde ikke ligget der mere end 5 minutter, da jeg pludseligt hørte lyde fra køkkenet. Jeg fik vækket faren og gik derud, idet en mørkklædt mand sparkede det ene vindue ind. Jeg blev helt febrilsk, men kæresten stormede imod ham og råbte et eller andet, og han var væk... Gud, hvor var det et chok.
Det må have været skæret fra min computer i det mørke rum, der har lokket indbrudstyven frem. Men det får én til at tænke...
Gad vide om han har set mig sidde alene ved computeren, ventet på at jeg gik i seng, og så brudt ind.
Politiet sagde at han jo sagtens har kunne holde øje med lejligheden i dagene, ugerne før. TAK FOR DET, POLITI! NU HAR JEG DET MEGET BEDRE!
De opfører sig nærmest som om at det er min egen skyld. Vi burde kende til risikoen når man bor på Vesterbro... Det er bare ikke i orden. Vi har en dreng på 6 måneder.
Anmeld