Mens... hvornår kommer den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

194 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. december 2009

LittleDreams-vb

Jeg går her og kan ikke rigtig finde ud af det... Jeg stoppede med at amme sidst i november og fik så den her p-ring i starten af december. Nu har jeg så taget den ud, så jeg gerne snart skulle få min mens... eller hvad? Kan den godt ude blive endnu, fordi kroppen ikke er klar eller? Mit spørgsmål går vel nok ud på, skal jeg forvente at få min mens, eller er det ok hvis jeg ikke gør? bør jeg tage en graviditets test hvis den ikke kommer? En mor der ikke helt kan finde ud af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Fuzzbox-vb

Mon ikke din krop lige skal stille tilbage til din cyklus, som du havde før p-ring? :)

Anmeld

28. december 2009

LittleDreams-vb

Jo det tænker jeg jo også... så jeg skal bare sætte den næste i, når tid er, hvis der ikke kommer noget i denne omgang?

Anmeld

28. december 2009

Fuzzbox-vb

Det var en af de bedre spørgsmål! mon ikke bare du skal fortsætte, som du fik forevist? Du kunne jo evt tage en test, for at udelukke noget :)

Anmeld

28. december 2009

LittleDreams-vb

Tror jeg tager en test, hvis den ikke når at komme, men den har nu også et par dage at løbe på endnu :) Takker for rådet :)

Anmeld

28. december 2009

Caidas-vb

Jeg har ikke brugt prævention i 21 år, så undskyld jeg spørger: Hvad er en p-ring?

Anmeld

29. december 2009

Jeamie-vb

En p-ring er en gummiring du sætter 'op', hvorved den folder sig ud og sætter sig for enden af skeden :). LittleDreams : Jeg fik min præcis samme dag som før jeg blev gravid, måneden efter (øv). Fik sat en p-stav i armen i marts og har derefter ikke haft det siden... Hvilket er normalt altså. Intet, næsten intet forekommer. En af mine veninder fik først gang i kroppen et år efter, en anden tre måneder efter etc. Tror testen er en god ide, så er man da mere afslappet med den del ihvertfald :)

Anmeld

29. december 2009

LittleDreams-vb

Jeg tror lige jeg tager en test i dag.... bare sådan for at være sikker :)

Anmeld

29. december 2009

Caidas-vb

jeanie skrev:
En p-ring er en gummiring du sætter 'op', hvorved den folder sig ud og sætter sig for enden af skeden :)
Tak for svar - så lærte jeg også noget i dag :)

Anmeld

29. december 2009

Jeamie-vb

Caidas skrev:
jeanie skrev:
En p-ring er en gummiring du sætter 'op', hvorved den folder sig ud og sætter sig for enden af skeden :)
Tak for svar - så lærte jeg også noget i dag :)
- S´lidt da :).... - og den afgiver så samme hormon som anden prævention a la p-piller etc :)... Fik jeg ikke lige skrevet med. Der skal nok mere end en ring til at skræmme et par svømmefyrer :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.