Snakker du med din frisør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.615 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Webredaktøren-vb

En af mine veninder synes, at det er ret grænseoverskridende at gå til frisøren, for hun synes at en times small talk er irriterende. Hun føler, at hun bliver nødt til at spørge frisøren, om forskellige ting også, men gider egentligt ikke høre svarene :huh: Derfor bliver hun nu kun klippet af venner :woohoo: Hvordan har I andre det med den lidt 'låste' situation hos frisøren? Er det pinligt eller dejligt at gå til frisøren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Mor-3-vb

ja jeg snakker da med min frisør.. jeg er så heldig at min frisør, er en gammel forbold veninde.. vi har kendt hinanden,siden vi var 12 år.. vi gik på samme skole og spillede fodbold sammen :cheer: Men hun bor på sjælland og jeg frederikshavn.. så der bliver snakket igennem, når vi ses... ellers så ja, når jeg er til frisør her oppe.. hvis de dog snakker tilbage griner :laugh:

Anmeld

16. december 2009

Heidi Nielsen-vb

JA jeg snakker også med min frisør......hun er næsten lige så gammel som mig, har en gravid søster som har samme termin som mig, vi har de samme interesser så vi har rigeligt at snakke om når jeg møder op for at blive klippet hver 3 måned ca......jeg synes det er hyggeligt......der kan også være dage hvor vi ikke snakker ret meget og det synes jeg slet ikke er pinligt.......

Anmeld

16. december 2009

Hobitten-vb

Hmm.. Ja i den tid man sidder der i stolen, kan man da nå at snakke om alting - og alligevel ingenting... :P Det føles lidt fjollet at frisøren står der og spørger ind til løst og fast, som faktisk ikke interesserer hende, men det ville da nok også føles lidt akavet hvis man ikke snakkede sammen.. Var engang ved en frisør, der startede med at hviske at hendes stemme var forsvundet, så hun kunne altså ikke sige så meget.. Det var helt rart bare at kunne sidde og nyde det, uden at skulle køre en ligegyldig samtale... ;)

Anmeld

16. december 2009

Mor til 3-vb

Ja snakker os med min frisør, men gider ik høre sladder. Har et par veninder, og når de er blevet klippet er de updatet med seneste sladder - de synes det er hyggeligt, men det gider jeg ik. Synes ikke det er pinligt, hvis der ikke bliver sagt så meget.

Anmeld

16. december 2009

kongster-vb

Min frisør vil gerne tale - eller også tror hun at jeg vil - men jeg gider ærlig talt ikke. Vil bare gerne klippes og have ro i hovedet i den halve times tid det tager... gerne suppleret med en kop kaffe :-)

Anmeld

16. december 2009

Spunk-vb

Helst ikke. Jeg kan da godt sludre i 5 min, men jeg er egentlig ikke én af de mennesker der gider at sludre med fremmede som jeg aldrig skal se igen. Jeg har ingen fast frisør, så jeg har ikke rigtig noget forhold til hende der klipper mig.

Anmeld

17. december 2009

Mor til to-vb

Nogle gange. Andre gange trænger jeg bare til at være i fred. Så tager jeg et blad og læser i det, svarer meget kortfattet eller siger, at jeg bare har brug for ro i hovedet og så er det det. Det er der aldrig sure miner over...

Anmeld

17. december 2009

Laurie-vb

Vores frisør er nogen vi kender, siden børnene var små. Og det kan være for meget nogle gange... alt det snak. Og 'hvordan går det?'... man har ikke altid lyst, til at fortælle sit liv. Så spørger jeg hende til sine børnebørn, men hun vender tilbage til mig. Det KAN være for meget.

Anmeld

18. december 2009

Fuzzbox-vb

Jeg har kun oplevet en frisør, der snakkede helt vildt - ellers har jeg aldrig oplevet, at de har snakket og snakket og snakket :) Men hvis snakkeriet får klipningen til at gå hurtigere, så må hun gerne snakke alt det hun vil - jeg hader at sidde for længe i den stol ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.