Har I sne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. december 2009

Webredaktøren-vb

Har I sne??? Her i København kan jeg kigge på det skønneste snevejr :) Ja, altså - der er jo ikke ligefrem nok til en snemand, men det er bestemt hyggeligere end regn. Hvordan er det hos jer andre i det danske land - sner det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Bellis-vb

Her på vestsjælland er der rigeligt til en snemand eller 2 :) Det er bare flot - og ungerne skal nok få en dejlig dag. Men hvorfor kommer det nu? Det skulle jo komme om en uge...

Anmeld

16. december 2009

megan78-vb

Hej! Her i Aalborg er der også en del sne. Det hvide landskab ser så smukt ud. Håber på, at vi får en hvid jul i år. Det er så hyggeligt.

Anmeld

16. december 2009

Heidi Nielsen-vb

Her i min lille landsby lidt uden for Kolding har vi fået 20+ cm sne......har lige købt en kælk så min dreng kan komme ud og køre på kælk med alle de andre når han kommer fra dagpleje. Han var meget forundret i morges da vi stod på og der var helt hvidt udenfor.... Hvad er det mor ? Hvorfor er sne hvidt mor ? Hvorfor er der hvidt udenfor mor ? osv osv....han bliver 3 sidst i januar :)

Anmeld

16. december 2009

Hobitten-vb

Hos os her lidt nord for vejle ligger der også et pænt lag.. Synes det er vildt flot når det sidder i træerne som nu!! Ville dog helst have været fri for at skulle ud og køre i det - men knægten insisterede på at skulle i børnehave.. De skulle jo have risengrød i dag :laugh: Så nu sidder jeg her med computeren, en dejlig varm kop cacao (kunne slet ikke lade være.. :P ) og kigger ud alt det hvide ( der endnu ikke er blevet 'spoleret' af legende børn ;) ) og på småfuglene, der langt om længe har fundet ud af, at vi har et foderbrædt til dem..

Anmeld

16. december 2009

Mor til 3-vb

NEJ desværre !! Bor i Sønderborg og kan kun håbe på det os kommer her. Har 3 unger der ville elske det :)

Anmeld

16. december 2009

Løkkemor-vb

Her i det himmerlandske har vi også 5 - 10 cm sne og lidt sol - DET er flot. Vi skulle ud at køre for Helena skulle stikkes. (3 mdr.) og bagefter skulle vi lige et smut i Bilka og hente Oldemors julegave. Den store på 3 1/2 ville ud, når vi kom hjem, men er kommet så godt i gang med at lege, at det godt kan vente...

Anmeld

16. december 2009

Spunk-vb

Her er ca. 10 cm. Min mand vækkede mig kl. 5.30 i morges for at vise mig det - hvis det nu var forsvundet når jeg vågnede, men det har sneet hele dagen :laugh:

Anmeld

16. december 2009

M Illum-vb

Tja, i min have i Slagelse er der intet :( det sneer dog, og det lagde sig også tidligere, men er smetltet :dry: Kunne godt bruge et par meter sne - ligesom i gamle dage :laugh:

Anmeld

16. december 2009

H.J-vb

jeg bor på lolland og her er der ikke kommet noget endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.