Stolt af at være dansk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Honningblomst

Tja, jeg er godt nok ikke...stakkels mennesker.
Men hjem blev de da smidt.
Birthe-pigen og Pia-tøsen...er I mon glade??

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-24790140.html?forside

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pige2009

Er stadig stolt af at være dansker... men min identitet ligger nok mere som Fynbo. DET er jeg stolt af at være

Anmeld

3. september 2009

LineD

Ja hjem skulle de jo altså.
Det kan jeg ikke se noget galt i....

Anmeld

3. september 2009

Miamaja

jeg er som regel stolt af hvor jeg kommer fra. andre gange ikke. men i den her forbindelse..det kommer helt an paa hvorfor de blev smidt hjem.
ja, jeg ville onske lille danmark kunne tage imod hele verdenens uskyldige lovdydige flytninge, men det er utopi. danmark kan som lille land ikke tage imod alle flytninge. det er en umulighed... desvaerre. hvis man kunne stotte hinaenden lande imellem med at tage imod mennesker i nod, saa var der nok en bedre chance for at hjaelpe dem.

Anmeld

3. september 2009

oo

i den her forbindelse - nej, så absolut ikke!

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er faktisk stolt af at være dansk! Meget endda...

Jeg skammer mig ikke over vores udlændinge politik, men jeg elsker den ikke.

Vi kan heller ikke sige: kom ind kom ind, til alle. Folk må GERNE være her, det elsker jeg. Jeg elsker mangfoldigheden, men det skal være med al ære og respekt for begge parter.

HVis de har fået afvist deres asyl sag er der nok en grund til det. Hvis de er blevet anholdt i Irak, er der nok en grund til det. Jeg ved det ikke, men jeg bliver nødt til at stole på at der er en grund.

Sådan er det også på mit arbejde. Vi kan ikke imødekomme alle folks ønsker og det er ingen gavebod, men vi gør vores aller yderste for at hjælpe alle de borgere vi kan inden for de rammer vi har at gøre med. Sådan er det helt sikkert også med danmark.

Så ja, jeg er stolt og glad over at være dansker...

Anmeld

3. september 2009

Lone Jakobsen

Zafir skriver:

Jeg er faktisk stolt af at være dansk! Meget endda...

Jeg skammer mig ikke over vores udlændinge politik, men jeg elsker den ikke.

Vi kan heller ikke sige: kom ind kom ind, til alle. Folk må GERNE være her, det elsker jeg. Jeg elsker mangfoldigheden, men det skal være med al ære og respekt for begge parter.

HVis de har fået afvist deres asyl sag er der nok en grund til det. Hvis de er blevet anholdt i Irak, er der nok en grund til det. Jeg ved det ikke, men jeg bliver nødt til at stole på at der er en grund.

helt enig

Anmeld

3. september 2009

xx

Jeg er stolt af at være dansker.....undtagen vores udlængepolitik,den er for slap og så skammer jeg mig over at vi er blevet så uselvstændige at vi bukker og skraber, hver gang EU blander sig i VORES SAGER...

En ting jeg har undret mig lidt over er at det angiveligt skulle være 80% af danmarks befolkning der støttede udsmidningen og rømningen af kirken, men i nyhederne osv hører man kun dem der er imod. Jeg synes det er en anelse farvet... 

Anmeld

3. september 2009

pipsen

I denne forbindelse er jeg meget meget trist på Danmarks vegne. Dette og Danmarks udlændingepolitik hjælper absolut ikke danskerne eller vores omdømme i udlandet. Det er noget så uanstændigt i mine øjne og en trist tid for vores land, hvor småborgerlighed, selvgodhed og onskabsfuld nærrighed sætter dagsordenen. Puuuh jeg kunne tale længe om dette emne, men bliver sgu så trist over det. Kig evt. på www.loever.dk

Anmeld

3. september 2009

pipsen

Se evt her
http://www.panhumanism.com/letter_to_obama.php
Ved godt, at det ikke lige handler om de udsendte Irakere... og så dog...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.