Update på Emilia og mig(om HG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2009

EmiliasMor-vb

update på samtale på Niels Brock Og Emilia. Samtalen igår på Niels Brock, gik bare super! Jeg fik gjort et godt indtryk og blev tilbudt en plads på hg-voksen i stedet for hg-ungdom! Vejlederen mente jeg måske ville få mere ud af det. *SS* Men der var dog ikke plads:( Så jeg står på venteliste til Hg-v og starte på hg-u til januar:) Nøøøj, jeg glæder mig til at komme igang! Så nu skal jeg bare igang med at søge su RET hurtig for ellers er der ingen penge til mig til januar! OG så kan jeg i den forbindels glæde mig over jeg er ude af kontanthjælps systemet!! *S Og håber aldrig det bliver nødvendigt, jeg kommer på KH igen:D Jeg skrev for noget tid siden, at vuggestuen var bekymret for Emilia(det var jeg også). Var så til lægen med hende i mandags, som gik rigtig godt! Jeg fik hvad jeg kom efter. Vi fik en henvisning til en børnelæge og fik allerede tid på tirsdag!! Så det bliver spændende hvad hun siger:) Lari

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Heidi Nielsen-vb

:flag: :klap: :flag: :klap: :flag: :klap: SÅDAN Lari....så er der lys forude og I kan holde jul i fred og ro og bare nyde det :) Tillykke :)

Anmeld

10. december 2009

Riwe-vb

FEDT :) Husk at søge forsøgertillæg også - altid dejligt med så meget som muligt ;)

Anmeld

10. december 2009

Sofies mor-vb

Det var da dejligt med fremgang for jer begge :side: Tak for sidst :) hun er godt nok en charmebøf, mums hun er lækker. Synes nu hun så fin ud, men godt at få hende tjekket ;) (dejlig mad :uhm: )

Anmeld

16. december 2009

EmiliasMor-vb

Ja, det er super skønt! Selv tak for mad:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.