Rengøringskone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.676 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Mor til 3-vb

Hej Damer Er så priviligeret at jeg dette år har haft rengøringskone 1 x i ugen 3 timer :) Giver man sin rengøringskone 'julegave'? En lille 'tak for i år', og glædelig jul. Og hvis i gør for hvor meget ca.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Det er stadig mig-vb

Ja, det synes jeg da! :) Den gang jeg selv havde hjemmeservice (også en fast dame), så gav jeg en julegave. Kan huske jeg et år gav hende en stor æske chokolade fra Magasin og en god flaske vin, og et andet år gav jeg en kurv med nogle blandede produkter fra Bodyshop.. Det er jo ikke så meget gaven, eller værdien af gaven. Men mere dét, at man værdsætter et andet menneskes indsats og kommer med en lille tilkendegivelse....det kan vi jo alle sammen have brug for i ny og næ - også fra uventet kant.

Anmeld

6. december 2009

Heidi Nielsen-vb

Vi har også rengøringskone...1 X 3 timer hver anden uge......vi har dog ikke haft hende så længe så det bliver ikke den store julegave hun får i år....en æske Merci måske....men en lille ting det skal hun have.....

Anmeld

6. december 2009

Lars F-vb

De sidste par år har vores rengøring været fra et firma, med mange ansatte. De sender ofte den samme, men ikke altid. Dem syn's jeg ikke vi har et så personligt forhold til, at en gave giver mening.

Anmeld

6. december 2009

Spunk-vb

Hvis man har lyst kan man da godt give en lille gave for at vise, at man værdsætter hende. Men principelt set, så gør i jo bare en handel - hun gør rent - i giver hende penge. Du giver jo heller ikke kassedamen i Netto en julegave.... Vi gav dog vores hundelufter en lille gave sidste år - ville nu ikke have gjort det, hvis ikke vi havde opdaget at hun havde købt gaver til hunden :laugh: Gør hvad du har lyst til - hvis det gør dig glad at give hende en gave, så gør det.

Anmeld

6. december 2009

Mor til to-vb

Det er da for at vise, at man er glad for hendes rengøring. Lissom når din chef giver dig julegaver... Den gang jeg arbejdede i Matas, var der er faktisk en der gav mig en gave, fordi hun syntes jeg havde været så tålmodig og hjulpet hende så godt. Det kan vel godt sammenlignes med Netto. Og ja jeg er enig i, at det skal være noget chokolade, vin, en juledekoration eller lignende. Hvis I virkelig vil vise, at I er glade for hende køber I noget mere personligt... Men det er jo svært hvis man ikke rigtig kender hende, som det vel tit er med rengøringsdamen, fordi de kommer når man ikke er hjemme.

Anmeld

6. december 2009

kongster-vb

Jeg ville også give en gave. Vi giver også gave til klaverlæreren der kommer en gang om ugen. Og til pædagoger i børnehave og fritidshjem. Og til ham der sælger 'hus forbi' :-)

Anmeld

6. december 2009

MetteNB-vb

Her giver vi også en lille ting som påskønnelse af, at vi sætter pris på hendes rengøringshjælp ;0) Sidste år var det chokolade og rødvin. Er faktisk endnu ikke nået frem til, hvad det skal være i år.... Måske ca. det samme ;0) eller en lille kurv med forskellige lækkerier. Vi giver ligeledes gaver i børnehave og dagpleje. I børnehaven er det som med rengøring noget spiseligt/drikkeligt - som kan deles til en personalefest. Til vores dagplejer er der en 'rigtig' gave samt en julekurv, hun kan dele med mand og børn.

Anmeld

6. december 2009

Signe1704-vb

Sikke en luksus med rengøringskone... Bare det var mig :)

Anmeld

7. december 2009

Johannamor-vb

Vi har en rengøringskone - et lille firma, hvor hun stiller selv plus én til. Jeg har indkøbt to æsker After Eight, som jeg stiller til dem på torsdag, når de er for sidste gang inden julen. Jeg elsker selv at få en gave på arbejde, så selvfølgelig skal rengøringskonen også have én.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.