Tjah vi har så af forskellige årsager som geografi og økonomi ikke flere end de få licensbetalte kanaler, så det begrænser jo udbudet lidt :S ;)
Og så mener jeg bare det er ærgerligt at primetime på netop de kanaler mest er fyldt med julekalendere og håndbold...
Don't get me wrong, - jeg kan skam godt lide at se julekalender en gang i mellem, men jeg har altså ikke behov for at se dem alle hver dag :blink:
Og når alternativet så for det meste er håndbold, ja så er det bare ØV! - Heldigvis er der da DR2, som er en fantastisk kanal...
Og så kan man jo argumentere for at der er så meget andet man kan give sig til, som fx at læse en bog, men som studerende orker jeg simpelhen ikke flere bøger om aftenen, så skal hjernen bare koples fra, og til det er der er da ikke noget bedre en lidt TV-kiggeri ;)
(Udbudet har selvfølgeligt ændret sig lidt med de nye digitale kanaler, men vi kører stadig på det gamle digitale sendenet, så den glæde har vi ikke endnu....men mit første indlæg var nu ligeså meget en kommentar til de sidste mange år med håndbold i december...og de mange kommende...) :blink:
Anmeld