Forskel på dyr og billig gløgg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Webredaktøren-vb

I lørdags havde vi gæster til gløgg - dyr gløgg ;) Vi havde lidt travlt så en færdigblanding til 30 kr. og en mandel-rosin blanding til 17 kr. :blink: blev købt i Super Best. Dagen efter ser jeg prisen i Aldi - Gløgg: 13.95 kr. Mandel-rosin-mix: 4.95 kr. Hmmm, fik jeg mon en bedre gløgg for de ekstra kroner eller kan man ligeså godt bruge de ekstra skillinger på noget andet og købe det billige? Hvad er jeres erfaringer med gløgg-køb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Fuzzbox-vb

Ingen erfaring her, kun at jeg får et træls ansigtsudtryg, når jeg drikker det :blink: Jeg elsker at stå med snuden ned i bajlen med gløgg, men jeg kan ikke drikke det

Anmeld

1. december 2009

Maxmor-vb

Jeg synes ikke de dyre gløgg er bedre end de billige. Det er da også noget af en prisforskel i dit eksempel :blink: .

Anmeld

3. december 2009

rosager-vb

Hej Jeg har arbejdet, hvor de laver gløgg, og ja, der er forskel, men spørgsmålet er om man kan smage det -især hvis man kommer mandler og rosiner i og spiser noget til. Forskellen er mængden af rødvin. De har sikkert nogenlunde samme alkohol-%, men den kan opnås ved at bruge mere eller mindre rødvin og så bruge en eller anden form for sprit for at få en højere alkohol%. Mængden af rødvin står nok også på kartonnen?! Du kan jo også købe en flaske gløgg mix og blande med rødvin -så kan du selv bestemme, hvor god din gløgg skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.