heeeleeeeneeeee!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2009

mariamiss6-vb

Er crisco langtidsholdbart???? jeg tænkte nemlig at skaffe noget hjem til kagehalløjet, men det gider jeg ikke hvis det, på dato, render lige så hurtigt som usaltet smør.... Forresten har jeg lige lært at palmin, er det nærmeste lignende produkt her hjemme.... er der nogen der kan fortælle mg hvad forskellen er på åalmin og crisco, for jeg synes jeg kan forstå at der ER en forskel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg ved ikke hvor længe det kan holde sig, jeg bruger det sjældent... Men mon ikke det kan holde sig i længere tid, det er jo sjældent man kan bruge en hel bøtte af gangen ;) Crisco er jo fremstillet af sojabønner og bomuldsfrø, hvor palmin er kokosolie. Men jo, Crisco er stort set det samme som palmin....crisco har bare flere muligheder, hvor plamin mere er en kiksekage/kogeting.

Anmeld

29. november 2009

mariamiss6-vb

det er bare til t undgå klisteri når jeg laver overtræk til mine kager.... så tror du ikke palmin kan gå??? at jeg kan bruge palmin til at rulle ud på, og til at fedte hænderne ind i....

Anmeld

30. november 2009

Det er stadig mig-vb

Uuuuha, jeg må komme til kort, for jeg ved det faktisk ikke med sikkerhed, men jeg ville da gøre forsøget! Der er da også en betragtelig forskel prismæssigt.... Ringede lige til min Mor, hun er mere inde i det der, og hun siger, at det kan du sagtens....altså bruge palmin istedet - det bruger hun selv da det er lettere at skaffe og er langt billigere. :)

Anmeld

30. november 2009

Det er stadig mig-vb

....hun ringede lige og sagde, at du også SAGTENS kan bruge vindrukerneolie!!! Det skulle give samme resultat. Men det er den eneste olie du kan bruge, sagde hun.

Anmeld

30. november 2009

mariamiss6-vb

okay, mange tak skal du have Helene, hvor er det dejligt du gider undersøge det for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.