Konkurrencer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. november 2009

TinaK-vb

Læste Kirstine's tråd, og tænkte det kunne være sjovt at lave en tråd med, hvad man havde vundet i konkurrencer -ikke bare Vores Børn's men sådan generelt.. Selv har jeg vundet en 'Over Hækken' bamse og en Bosch vaskemaskine (med et utroligt dårligt slogan: Vask rent og godt med Bosch). Min søn på da 3 har været med i en Zendium konkurrence, hvor man kunne vinde den udstillede genstand -som var et badebassin og en kæmpe isbjørn... Da vi skulle hente præmien -der fik vi udleveret en Hummel jakke i str. XXL............ SIKKE skuffet sønnike blev, for jeg havde jo sagt at HAN havde vundet (men ikke hvad præmien var).. Har I vundet noget spændende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Jeg har rent faktisk ALDRIG vundet noget i nogen af de konkurrencer jeg har deltaget i..... Så nej jeg har ikke vundet noget spændende ;)

Anmeld

26. november 2009

Riwe-vb

Synes heller aldrig jeg vinder noget, men det belv da til en cykelhjelm her på siden :-)

Anmeld

26. november 2009

Mor til to-vb

Jeg har en gang vundet 7 gaveæsker op til jul i Matas. Nogle af dem fik jeg byttet til kontanter i Salling, og så gav jeg resten væk i julegave.

Anmeld

26. november 2009

Meesalith-vb

Jep Har vundet en gigantisk giraf på et kræmmermarked. Desværre var det i Roskilde, og vi havde bilen fuld i forvejen. Men hjem skulle den, og det kom den også... Vi havde benene i bagruden og hovedet oppe på forsædet, og man kunne intet se ud af bagruden og passagersædets vindue...

Anmeld

26. november 2009

Hobitten-vb

Har da vundet lidt gennem tiden.. :P Et løbehjul, Soundtracket til Blade 2 på cd, Det gyldne kompas dvd + bluse, 2 dvd'er med drømmehaven + en pakke med figurer derfra og senest Monsters vs aliens dvd.. Sååee, jeg kan slet ikke lade være med at 'prøve lykken' :laugh: :laugh: (Håber da også uge efter uge på den store lotto-gevinst..)

Anmeld

27. november 2009

Webredaktøren-vb

For dem der endnu ikke er blevet tilsmilet af Lykkens gudinde, kan jeg så bare opfordre til at deltage i vores julekalender med mange lækre præmier... det er på tirsdag det går løs og hver dag, er der nye gevinster på højkant. ... og selvfølgelig også på www.juniormag.dk ;)

Anmeld

27. november 2009

Mor til to-vb

Det ser ud som om den er startet på junior?

Anmeld

27. november 2009

Webredaktøren-vb

Nej, den er endnu ikke på... måske har du dog lige kunne se den for en kort stund, mens jeg foretog nogle justeringer ;)

Anmeld

27. november 2009

Mor til to-vb

Skal jeg så deltage igen? For jeg nåede da også at svare og det hele???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.