Ja undskyld - det var vist et temlig mangelfuldt indlæg - jeg prøver lige igen.
Min søn på 7 år, startede sidste år i 0'klasse. Hans daværende lærer vurderede ham som umoden, da han havde svært ved at sidde stille, svært ved at koncentrere sig og af og til kom i konflikter, som han ikke selv kunne løse. Hun mente derfor, at han skulle blive i 0 klasse et år mere. Det lyttede vi til - dog med en lille tvivl om, hvorvidt et år ville ændre vores søn. Vi var bange for, at vi et år efter ville være nøjagtig hvor vi var sidste år - og ganske rigtigt.... Vi har herhjemme talt om, at han altså ikke altid fungerer som andre drenge - han tænker og agerer af og til lidt anderledes end andre, og vi har selv været lidt inde på ADHD - og det gav hans nuværende klasselærer os ret i - hun har forsøgt med de værktøjer, de bruger til ADHD børn, og de hjælper på min dreng!
Vi har ikke været tilfreds med skolen, og vi flytter ham derfor fra på mandag til en anden skole i området - med meget stor uro i maven, for hvordan vil han nu klare endnu et skift? Uha, jeg synes det er svært det her - specielt fordi min normalt så glade dreng det sidste stykke tid ikke har været sig eget sprudlende jeg, og har klaget over mavepine og haft let til tårer. Det håber jeg så, ændrer sig på den nye skole.....
Anmeld