Snyde VB konkurrencer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Webredaktøren-vb

Christiania-cyklen var udloddet i sær-tillægget SUND FAMILIE-Vores Børn & Junior, hvilket er en fællesudgivelse til Vores Børn og Vores Børn Juniors abonnenter. Konkurrencen blev derfor nødt til at ligge på begge hjemmesider, da det vil virke forvirrende for Vores Børn at skulle deltage på Juniors hjemmeside og omvendt. Ved lodtrækningen blev deltagerne fra begge sites blandet og en vinder udtrukket. Det er forklaringen på dette og i fremtiden vil man ligeledes kunne deltage på begge sites, når der er tale om konkurrencer udloddet i SUND FAMILIE. På det gamle site kunne man deltage ubegrænset i konkurrencerne. I starten kunne man på denne hjemmesiden kun deltage en enkelt gang, hvilket vi fik ændret, for at give konkurrence-entusiasterne og alle andre mulighed for at få så mange lod som deres tålmodighed tillader. Svaret er derfor som du rigtigt skriver, at man får et lod pr. gang man udfylder. Præcis som i de utallige sms-konkurrencer og afstemninger, hvor man typisk kan stemme så mange gange man vil - her er det bare gratis ;) Og så vil jeg lige bruge lejligheden til at slå et slag for julekalenderen, der starter på tirsdag... her er der vidt forskellige præmier på voresbørn.dk og juniormag.dk så man kan med stor fordel deltage begge steder :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Hobitten-vb

Ok, så der var en forklaring.. :) Får nemlig ikke selv nogle af bladene, men overtager en stak Vores Børn af gangen fra svigerinden, når hun har læst dem. Så var ikke lige med på, at konkurrencen også var der.. ;) Og så er det jo bare igang med at udfylde konkurrencesider gang på gang - og håbe på at det lykkedes på et tidspunkt.. :laugh: :laugh:

Anmeld

1. december 2009

KristineLorenzen-vb

Hey... jeg vandt! Hvem skulle have troet det? Super!!! Og så lige før jeg skal til dress-up julefrokost på kontoret. Fedt! Tak!

Anmeld

10. december 2009

Mor-3-vb

hej ved ikke om det lige passe her.. Men jeg har været så heldig, at få min udtagelse i voresbørn bladet dec :cheer: ang om vi bruger sundhedsplejersken... Og der står, der vil blive trukket lod, om et sengesæt..Hvornår kan man se, hvem der har vundet det.. og hvor??

Anmeld

28. december 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Webredaktør - Har været så heldig at vinde en konkurence om Ønskeegen, hvornår får man sin premie? Synes det er længe siden jeg har vundet og der står jo at premierne er på vej???

Anmeld

28. december 2009

Thea-vb

Jeg har da heller ikke vundet noget endnu, men man kan da heller ikke altid forvente at man skal vinde noget når man melder sig til en konkurrence. der er jo SÅ mange der melder sig til de konkurrencer, så man skal jo bare være heldig.

Anmeld

28. december 2009

M Illum-vb

Webbie er på ferie - vender tilbage den 4 jan - mener jeg.

Anmeld

28. december 2009

KristineLorenzen-vb

Jeg vandt bogen 'Familien bli'r hvad den spiser' for et godt stykke tid siden, men har ikke modtaget bogen endnu. Hvad du hvornår den er på vej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.