Nej, tidspunktet svinger 1-2 timer fra dag til dag. Vi har den her store nuttede hund, så fra i morgen har jeg skilt i vinduet (så jeg ikke bliver anklaget for drab, fordi jeg ikke har advaret om, at jeg har hund) og desuden står der altid mindst een bil udenfor huset.
Vi har talt med Tim. Og ganske rigtigt. Hans hjerne kører på højtryk nu.
Fra i morgen, noget unormalt såsom smadret vindue eller åben dør, hunden udenfor i gården eller lignende, så tager du bare din cykel og kører igen - ringer til far og går over til genboen.
Og det er ikke fordi..., men blot...far og jeg tænker også på det på en alm hverdag...kan også ske, når vi er oppe og handle om lørdagen...men nu har vil hunden og derfor han skal være i stuen fra i morgen...og du skal ikke spekulere.
Det er det samme som da du skulle lære at køre over den store vej første gang, da du fik at vide, at selvom du kiggede grundigt efter biler, så kunne du blive kørt ned alligevel osv osv.
Fuck, det er første gang jeg har følt noget svært ved at være forælder. Ærligt! For jeg ved jo, hvordan Tim fungerer inde i hovedet. Han spekulerer (og jeg ved jo, hvor han har det fra :dry: ) og vender og drejer og bruger, for meget, fantasi.
Men nu har vi involveret ham. Hans første udmelding var, at så fik han da brugt klubben noget mere *hæhæ*
Tak for hjælpen, dejligt med hurtige henvendelser.
Vi får se, hvilke spørgsmål, som vælter ud i morgen tidlig.
Og hvilke ting, som er destrueret herhjemme, fordi hunden har gennemgnasket det :ohmy:
Anmeld