Går du med taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Kloster

Hej.

Jeg går delvis med taske. Kan faktisk godt lide, jeg har ALT med mig, men nogle gange er det også en klods om skulderen.
Hvad gør I andre?

Hvor stor er din taske?
Hvad har di i den?
Har du den med overalt?

Er den "bedste" taske en med kun een stroppe på???

Ville gerne ønske mig en i gave, men hvad for en....
Hvad har I??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

SaNiNa

Hihi ja en pusletaske den har jeg med over alt og har osse mine egne ting i den nu.

men ellers en hvor jeg hvade plads til mine bøger og alt hvad en kvinde nu har brug for så ikke for lille men heller ikke for stor.
ang remme så er det meget forskellig.

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg har en mulepose som jeg købte i Sinai for 2 år siden... er vild med den, og har ALT i den ... kan godt lide at have alt samlet, selvom det kan virke unødvendigt at have hue og vanter på sig altid, på denne årstid - det danske vejr er lunefuldt.. kan da lige smide et billede så du kan se den
det er dejligt at jeg både kan have den hængende som på billedet, men også gå med den kun på én skulder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2009

Sweet1978

Ja altid har alt i den bleer, klude, kamera, gps, pung mm. Jeg kan godt lide altid at have alt ved hånden, men jeg køber konsekvent rygsæk tasker med to stropper så sidder den godt fast deromme og generer ikke

Anmeld

3. september 2009

qp

Jeg har en stor "octopus" som jeg elsker... og der er alt i!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Niks og har aldrig gjort...synes egentlig det ser så pænt ud, men jeg snupper bare det jeg skal bruge i lommen, føler mig helt forkert med en taske og tager jeg en med, så glemmer jeg den. Så den eneste taske jeg går med er min skoletaske...en blomstret mangefarvet sag..smiler- men bil fungerer som taske og der har jeg alverdens skidt i...
Knus Eva..

Anmeld

3. september 2009

Rasmine

Bruger altid taske.
I den har jeg:
Pung, nøgler x 2 sæt (mine egne+ dem til job), mobil, røg, 3-4 lipgloss, voks, parfume, kalender, tyggegummi, Läkerol, kleenex, tandstikkere, mappe med papirer(job), lightere, usb stik, + det løse.
(burde faktisk rydde lidt op/ud i den)

Pt. bruger jeg helst sådan en model som går over skulderen (så er det nemmest at have styr på 2 unger og diverse bæreposer), så den sidder lidt på hoften, ellers en skulder én, med én strop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.