Nogle IE 8 brugere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Mor til to-vb

Jeg har også både vista og ie8. For et år siden da pc'en var ny, havde jeg problemer, men det er overstået efter jeg fandt ud af, at jeg skulle 'lukke computeren' og ikke bare trykke på den røde knap i start menuen. Måske kan det hjælpe dig Pia74. Nu fungerer det nemlig super. Og jeg er rigtig glad for ie8. Synes det er lækkert med den form for autofuldførelse der er i den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

LouiZe-vb

Har også IE 8 og det funger nu meget fint... Meeeeeen, Vista :angry: Jeg et så træt af det! Jeg har Yousee bredbånd, derfor også PLAY. Jeg kan sagtens downloade sange, men kan ikke afspille. Og Yousee ved ikke hvad de skal gøre ved det! Alt var også installeret her da vi købte. Men jeg overvejer KRAFTIGT at formatere lortet!

Anmeld

18. november 2009

lib1982-vb

Det jeg har brugt af IE8 synes jeg har fungeret meget godt - der er lidt nye ting, som kræver lidt tilvænning, men gør alt nyt ikke det ;) Jeg bruger normalt Firefox som browser - mest fordi en af mine nørd-venner installerede det på min computer for 'det er bare sååååå fantastisk og IE er noget L...' - kan være man kan se forskellen når man er nørd, men jeg kan nu ikke rigtigt :dry: Nu er det bare blevet en vane at bruge Firefox i stedet for :lol: Måske Firefox virker bedre til Vista? Ved det ikke, for har IKKE Vista og får det ALDRIG!!! Da jeg købte ny computer lige da Vista var kommet frem måtte jeg bruge laaaang tid på at overbevise computer-manden om, at jeg altså ikke ville have det 'nye smarte fantastiske Vista' - og efter at have hørt fra mange at de har rigtig mange problemer med det, er jeg faktisk glad for, at jeg var så stædig dengang :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.