Puhaaaa så fik jeg spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Signe1704-vb

Nå så fik jeg taget mig sammen til at få sat en kobberspiral op. Hvad var det dog lige jeg var nervøs for? Det var jo ingenting..... Har simpelthen hørt den ene skrækhistorie efter den anden, men jeg er positivt overrasket. SÅ hvis nogen af jer overvejer det gør det altså ikke mere ondt end en alm. underlivsundersøgelse.... OG de sætter kobberspiral op GRATIS på Herlev hospital...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

MetteJ-vb

Hej Signe. Vil lige høre, hvordan det kan være, at du har fået en kobberspiral, da jeg ikke synes, at den er så eftertragtet mere. De piger jeg kender, incl. mig selv, har en hormonspiral.

Anmeld

18. november 2009

lib1982-vb

Nøjh det er jeg glad for at høre :woohoo: Har nemlig en tid til en hormonspiral om 3 uger og er SÅÅÅÅ panik-nervøs for at det gør MEGA ondt - har nok hørt ca. samme historier som dig :angry:

Anmeld

18. november 2009

Det er stadig mig-vb

Også hormonspiral hér, men jeg valgte den mere fordi en af bivirkningerne er, at menses forsvinder :laugh: (har ikke haft det i 3 år nu!), dejligt. Jeg styrtblødte med kobberspiralen og blev enormt præmenstruel. Derfor hormonenspiralen til mig. Synes heller ikke det gør ondt.

Anmeld

18. november 2009

TinaK-vb

Har selv hormonspiral, og mine bivirkninger er, at mens kommer meget ustabilt.............. Og bløder i over 1 uge af gangen... Med kobberspiral blev jeg gravid... Men nej, det gør ikke ondt, -altså kun lige da lægen fik spændt spekulummet fast i mit inderlår ;o)

Anmeld

18. november 2009

Titte-vb

Jeg afventer at skulle have en hormonspiral. Ironisk, for jeg kan ikke selv blive gravid, og skal have reagensglas behandling med tiden. Men jeg har endometriose i svær grad, har fået fjernet den ene ÆL og æggestok, og skal have en gastric bypass i løbet af den nærmeste fremtid, og efter en sådan OP må man ikke blive gravid med det første. Og fordi jeg stadig plages af endometriosen, ja så vil jeg have spiralen, så min menses forhåbentlig stopper ret hurtig. Har idag telefonisk fået at vide jeg har fået en tid d. 5. januar, så håber jeg at det kommer til at passe med at det er sidst i min menses, for det er på den tid af måneden det er bedst at lægge den op sagde sekretæren på gyn amb.

Anmeld

18. november 2009

Signe1704-vb

Hej. Jeg har fået kobberspiral fordi jeg ikke kan tåle hormonet i p-piller og derfor er der også en risiko for at jeg ikke kan tåle hormonspiralen. Risikoen er dog meget lille, men på herlev hospital kan man få kobberspiralen gratis hvorimod man selv skal betale for hormonspiral. Lægen foreslog at jeg prøvede kobberspiral for hvis den virkede for mig var der jo ingen grund til at prøve den anden. Hvis jeg ikke reagerede så kraftigt på p-piller, mini piller og p-piller med mindre hormon, ville jeg nok også have valgt hormonspiralen, da man kan bløde kraftigere af kobberspiralen og det er jo ikke lige det man ønsker.

Anmeld

6. december 2009

Signe1704-vb

Nå nu er jeg så ikke så overlykkelig for spiralen mere - Jeg fik mens d.1.dec selvom det først skulle være kommet den 12. og det virker bare ikke som om det har tænkt sig at stoppe igen. :angry: Plejer kun at bløde 4 dage, så jeg er ved at være godt træt af det nu. Men har besluttet at jeg lige ser tiden an. Håber at det bare er her første gang der er lidt rod i det. Hvis jeg skal bløde så længe kan jeg ligeså godt få pillet den ud igen, så kan vi jo bare lade være med at have sex :P - vi kan jo heller intet lave når jeg bløder hele tiden. Så hellere holde os fra det og slippe for at bløde :laugh: Nu må vi spændt se..... Tror jeg må prøve den hormonspiral i stedet - der er vist mange der slet ikke bløder ;) Ville godt nok være dejligt. Ellers må vi få de børn Gud giver os :laugh:

Anmeld

7. december 2009

Ajna-vb

Ellers må vi få de børn Gud giver os
Imponerende holdning :woohoo: Her må jeg indrømme, at de tre jeg har, er højt ønskede, men jeg håber ikke at der kommer flere :lol:

Anmeld

8. december 2009

Signe1704-vb

Tror også vi ville blive skilt hvis vi fik mange flere. Synes faktisk vi har hænderne fulde lige nu, men håber jeg kan få overtalt manden til en til om 4-5 år. MEN så er det også slut. Kunne bare så godt tænke mig at prøve det hele en sidste gang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.