om hent af barnevogn:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T24/10-09 skriver:

jeg skal ud til den kommene olemor lørdag vi skal ha vasket lillemandens tøj puha det kommer til og tag tid hehe men det vil hun gerne hun er helt oppe og køre over hun skal være olemor hehe

nårh! så skal hun da også bare have lov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

jeg skal ud til den kommene olemor lørdag vi skal ha vasket lillemandens tøj puha det kommer til og tag tid hehe men det vil hun gerne hun er helt oppe og køre over hun skal være olemor hehe

Hvor er det dejligt!  De er skønne vores egne bedsteforældre.

Jeg hentede puslekommode og seng som begge var pakket i kasser. Vi samlede herhjemme. Barnevognen leveres samlet

Anmeld

3. september 2009

4kløver

T24/10-09 skriver:

Må nok sige at jeg her den sidste uge har fået vasket tøj..  Tør ikke andet så må jeg se på torsdag om jeg får travlt eller bare kan tag det med ro igen.. ellers går jeg ikke igang før i okt..

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

4kløver skriver:

Må nok sige at jeg her den sidste uge har fået vasket tøj..  Tør ikke andet så må jeg se på torsdag om jeg får travlt eller bare kan tag det med ro igen.. ellers går jeg ikke igang før i okt..

Alt mit babytøj og babysengetøj er vasket og ligger klar i puslekommoden

Anmeld

3. september 2009

4kløver

linda2009 skriver:

Alt mit babytøj og babysengetøj er vasket og ligger klar i puslekommoden

Dejligt..  Ja der er jo ikke længe til okt  Glæder mig...

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

Dejligt..  Ja der er jo ikke længe til okt  Glæder mig...

Nej, jeg har kun 5 uger tilbage på lørdag, og jeg glæder mig enormt. Nu kan det kun gå for langsomt. Så bliver Fyn jo også 2 dejlige fynboer rigere til oktober

Anmeld

3. september 2009

4kløver

linda2009 skriver:

Nej, jeg har kun 5 uger tilbage på lørdag, og jeg glæder mig enormt. Nu kan det kun gå for langsomt. Så bliver Fyn jo også 2 dejlige fynboer rigere til oktober

Jep.. hele to dejlige tøser

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

4kløver skriver:

Jep.. hele to dejlige tøser

Ja, to prinsesser til Kongeriget Fyn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.