Imorgen kommer Emilias storebror(fra hendes fars side) Og han vil bare helt vildt gerne se sin lillesøster. De har kun mødtes en gang!
Nu er det jo så bare, at Emilias far og jeg ikke længere er sammen og har ikke rigtig snakket med ham siden.
Storebrors mor ringer/skriver til mig, om det er muligt vi kunne ses(altså udenom om deres far) Det har jeg så sagt ja til, for selvfølgelig skal de to søskende ses med hinanden, især når han er så intresseret i sin lillesøster, som bor på sjælden.
De skal se på lejligheder her i Kbh(de bor ellers i Koldning)
Planen var, at de skulle sove hos en veninde, men nu har veninden aflyst og de har så spurgt om de måtte overnatte hos mig. Og selvfølgelig må de det! Nu viser det sig så at storebror skal være sammen med sin far fra tirsdag til torsdag og det er så kun hans mor der skal 'bo' her de dage...
Det har jeg det HELT fint med og gør det KUN og KUN for storebrors skyld så han kan tilbringe noget tid med sin far og se sin lillesøster(som han kun ser få gange om året!!)
Men nu kan jeg alligevel ikke lade være med, at have lidt ondt i røven over, han skal tilbringe de dage sammen med hans søn, for han har slet ikke vist interesse for Emilia siden vi gik fra hinanden. Øv øv!
Er det helt forkert af mig?
Dejligt med lidt luft!
Lari.
p.s storebrors mor og jeg, kommer godt ud af det med hinanden og er sikker på vi nok skal hygge os:)
Anmeld