engangsbeløb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Limya skriver:

hvad med hvis slet ikke tjener noget, altså får slet ikke løn? tror du så de vil hjælpe mere eller mindre

du har krav på det om du så tjener noget eller ikk! jeg tjener penge men man kan hvis føst søge to månder før termin! min sagsbehnaler spurgt miig men sage nej for har klart selv men du har krav på det sage min kontaktsagsbehanler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Unalisa

taak ,,,piger

Anmeld

3. september 2009

mariamiss6

Limya skriver:

hvad med hvis slet ikke tjener noget, altså får slet ikke løn? tror du så de vil hjælpe mere eller mindre

Hvis man slet ikke tjene rnoget, så har man jo større chance for at få økonomisk hjælp..... de kigger på dit budget, og regner sig så frem til, om du selv burde kunne betale for det hele....

nogen gange får man hjælp til det hele, men nogen gange får man også un hjælp til noget af det....

Anmeld

3. september 2009

jannilaursen

-Jeg har hørt om deet .. men det er kun i meget sjældne tilfælde at de giver det..

Anmeld

4. september 2009

qp

Hvis du er på kontanthjælp eller på anden vis tilknyttet kommunen så kan du få økonomisk starthjælp til baby etc. Men er du enlig kan du også søge nogle ydelser igennem statsforvaltningen som faderen kommer til, at betale.

Anmeld

4. september 2009

trunte89

Jeg havde ingen inkomst, boede hjemme, da jeg jo ikke havde råd til at flytte. 
Når man er under 18 er det forældrenes ansvar. Fik vi at vide.

Men ved, at det er meget forskelligt, hvordan kommunerne tolker reglerne.
Jeg var så bare uhelidig at bo i den forkerte.

Anmeld

4. september 2009

Mor.sander

trunte89 skriver:

Jeg havde ingen inkomst, boede hjemme, da jeg jo ikke havde råd til at flytte. 
Når man er under 18 er det forældrenes ansvar. Fik vi at vide.

Jeg fik fuldstændig den samme besked... Men jeg har hørt om den del der har fået start hjælp.

Anmeld

4. september 2009

trunte89

Mor.sander skriver:

Jeg fik fuldstændig den samme besked... Men jeg har hørt om den del der har fået start hjælp.

Ja, jeg har også hørt fra en del, at man godt skulle kunne få hjælp. Lidt surt at vide nu.

Anmeld

4. september 2009

Rikke, Liam & Linus

T24/10-09 skriver:

du har krav på det om du så tjener noget eller ikk! jeg tjener penge men man kan hvis føst søge to månder før termin! min sagsbehnaler spurgt miig men sage nej for har klart selv men du har krav på det sage min kontaktsagsbehanler

Man har altså ikke "krav" på noget.
De vurderer jo alles situation særskilt. Man kan være heldig at få lidt ekstra.

Men prøv da at snak med din sagsbehandler, det kan da ikke skade.

Anmeld

4. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

RikkeØ skriver:

Man har altså ikke "krav" på noget.
De vurderer jo alles situation særskilt. Man kan være heldig at få lidt ekstra.

Men prøv da at snak med din sagsbehandler, det kan da ikke skade.

nu er det sådan det sage min til miig!!! at jeg hade krav på og søge om hjælp til at!! men sage nej så det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.